zero iq ads

ma exaspereaza de ceva vreme o reclama la Dero in care niste copchii tzopaie vesel prin paduri, peste munti si vai, cu niste pungi de detergent in mana. n-am priceput prea bine ce chitzaie ei acolo, nici ce fel de target au gandit domnii creativi de au pus minori in clip, dar marea chestie este, pare-mi-se, ca gasesti niste petre scumpe in pungile cu pricina. hm. DE CE mi-as dori asa ceva? sa suflu detergentu’ de pe cristalu’ mov si sa mi-l atarn la gat? cel mai probabil peatra respectiva va ajunge in masina de spalat unde va produce daune ireparabile. cine dracu sa sta pritoceasca cu mana prin punga de detergent? idiots. (reclama o gasiti aici)

si mai e un nesarat intr-o reclama la head & shoulders care ne spune ca:
1-e actor
2-in timpu’ liber canta la tobe
3-cand nu canta la tobe, ii place sa sara cu parasuta.

lasand la o parte necesitatea absoluta de a avea shuvitze impecabile cand sari de la cateva mii de metri, nu vad cam cine s-ar putea identifica cu domnul respectiv, ca sa zica “DA! iata! sunt ca el, deci trebuie sa cumpar si eu samponul cu pricina”.

PS nu vorbesc aici despre reclamele Bonux, ca alea sunt ATAT de cretine idioate si penibile ca au o categorie speciala. pe care inca nu stiu cum s-o numesc.

One thought on “zero iq ads

  1. a treb sa vad recalama aia la Dero de vreo 10 ori pana sa’mi dau seama ce kitzaie aia mici…prima data am crezut ca e ceva Veronica-like, de fapt e vorba de niste “cadouri” cu cele 12 semne zodiacale..nu cred ca sunt neaparat de atarnat la gat, oricum, eu nu torn detergent cu tona, ar iesi imediat la suprafatza, ca doar nu or fi cat bobu’ de grau…

    ah tipu care se invarte cu scaunul, nu? pai ala vrea sa transmita mesajul (vechi de secole, de altfel) cu : “indiferent ce ai face, tre sa aratzi bine.” Adica sa’ti vinzi imaginea, ’90s style..

    alea de la retardbonux sunt no comment.

Leave a comment