need a career change?

am auzit si eu zilele trecute povestea cu cersetorul milionar.

m-am indignat / enervat / ofticat ca ala are bani pusi deoparte cat eu n-am reusit nici cand eram corporatista.

pe urma m-am gandit ca deh, lasa, n-or fi toti asa, ca babutza din colt tot merita un leu ca etc etc.

si azi, via bucurenci, dau peste experimentul Simonei Tache de la Catavencu: un halat jerpelit, un ochi invinetit cu fard, o moaca trista si un carton pe care scrie “Deo saptamana mananc decat batae”.

reteta succesului: 25 RON intr-o ora. cam 4000 RON pe luna. fara weekenduri.

stupid stupid me care ma agit la serviciu pe jumatate din banii astia. si mai rezolv mailuri si de acasa, si in general ma stresez ca o proasta.

pana acum ma scoteau din sarite tinereii care umbla prin tramvaie cu cartoanele lor, imbracati binisor, altminteri in putere, buni de munca, dar fara chef. acum gata, nu mai dau la nimeni. oricat de induiosator ar arata. wtf. sictir all.

One thought on “need a career change?

  1. Mda…Din pacate, in societatea moderna, nu ai cum sa faci diferenta intre “reali” si “prefacuti”
    Solutia ? Ca de obicei, lasa pe altii sa se ocupe(camine) … si,daca poti si ai timp/posibilitati, verifica-i la singe sa nu iroseasca banii (e.g., fundatia vier pfoten cu jeep-uri …)

Leave a comment