metroland

metroland“Presupun ca acum sunt on mare. […] Adult, da, si aceasta este o mangaiere de ordin general. Sau cel putin trag concluzia ca asa ar trebui sa fie. In urma cu cativa ani eram ingrijorat de asta in chip obsedant. De ce nu am bagat de seama semaforul schimbat in verde, sau un anunt oarecare venit din boxe, un semn celest (nu prea public) care sa ma anunte ca am dat lovitura? Dar sentimentul acesta a inceput sa-mi treaca; si in buna masura pentru ca nu m-a luat nimeni la rost. N-a venit nimeni la mine sa-mi zica “Ai evitat lupta aceea, prin urmare nu esti barbat, du-te inapoi si ia-o de la capat, cu o garnitura absolut noua de principii si handicapuri”. Eu credeam ca asta mi se va intampla, si ca avea sa vina asupra mea pe furis; dar oamenii sunt cumsecade. Uneori banuiesc ca acest concept de maturitate este sustinut gratie unei conspiratii a amabilitatii.”

“Totul mi se parea, intr-un fel sau altul, relevant, totul imi lasa impresia ca ma implineste si-mi ascute sensibilitatea. Si, in definitiv, care este menirea vietii, daca nu asta?”

Julian Barnes – Metroland

One thought on “metroland

Leave a Reply

