out and about

Iarasi mi-am cronometrat gresit miscarile la sala, asa incat am ajuns la vestiare cum nu se poate mai rau, cand o grupa de aerobic tocmai se echipa in colanti si tricouri iar cealalta tocmai aterizase, transpirata si galagioasa, de la ora. Solutia: fuga la dush. Unde, evident, nu era nimeni. M-am lalait cat am putut de mult, dar tot a trebuit sa navighez printre funduri si sani (unele dudui isi comparau dimensiunile si dezbateau pro/contra silicoanelor). Scormonesc febril prin dulap, incerc sa ma imbrac cat mai rapid, camasa, jeansii, ceasul. Langa mine, instructoarea comenteaza cu o alta domnisoara: “Bine ca nu ai si tu blugi, ce te-ai mai chinui ca sa-i tragi pe tine…” “Daaa”, vine raspunsul”, pai e greu, ce sa facem, suntem asa transiprate…” Sa va spalati, dracului, imi vine sa-i urlu in fata, mai ales ca sta plantata ca o vaca sfanta pe mijlocul culoarului si trebuie sa o ocolesc mereu ca sa-mi culeg hainele de la locul lor. Dar ma abtin si plec.

Pe langa magazinul Unirea, undeva in fata la KFC, un batran ponosit zace langa o florarie. Cocosat pe jos, imprastiind un iz vag de gunoi, pare ca motzaie. Genul ala care nu cere, care impresioneaza de obicei. Pe langa mine trec doua tinere, una musca cu pofta dintr-o bucata de pizza. Apoi il vede pe mos, se simte brusc vinovata, se apleaca sa-i dea mancarea ei. Nici o reactie, batranul pare complet ramolit. Apoi se misca brusc si, cu o voce vioaie si puternica, incepe s-o afuriseasca: “Iete a dracului, imi dai din asta din care ai muscat tu, n-ai decat s-o dai la gunoi, ia-o si mananc-o tu cu neamu’ tau, fir-ai a dracului de parasuta”. Vizibil jenata si undeva in pragul lacrimilor, tanara se indeparteaza grabita. Mosul jubileaza. Apoi se intoarce la motaiala lui.

Dar sa nu ne enervam, ci un cantec vesel sa cantam. Today’s friday feel-good song vine de la Two Wounded Birds. “To be young“.

4 thoughts on “out and about

  1. presupun ca duduia cu pizza s-a lamurit cu cersetorii. sper. pentru binele nervilor ei zdruncinati zdravan cu aceasta ocazie.

Leave a Reply

