cars

Taximetristul 1 are camasa descheiata pe pieptul paros, o claie neagra val-vartej in varful capului si, in general, un aspect destul de fioros. Spune ca stie zona Hala Traian ca-n palma, s-a nascut acolo, l-au botezat la biserica Cutare, a facut scoala primara in cartier, liceul ceva mai departe, batea strazile in lung si-n lat etc. Strada Zefirului? A, imi pare rau, pe-asta n-o stiu, sa cautam pe gps. Apoi continua seria amintirilor cu clasele 1-2 cand parintii l-au trimis la balet, umbla cu maieut si fustita infoiata, stia sa mearga pe poante. Da’ de ce cu fustita, intreb, parca baietii sunt cu colanti. Nu stiu, domnisoara, asa ma trimiteau ai mei, eram si eu mic, acuma rade fiu-meu de mine cand ii povestesc.
Taximetristul 2 vorbeste putin si inclestat, din varful dintilor, asa ca imi pun castile si ma uit pe geam, simt doar cum ma hurduca pe sinele de tramvai, cum face un slalom dement, la un moment dat il vad cu telefonul intr-o mana si cu cealalta facandu-si cruci de zor in fata unei biserici, apoi franeaza cu zgomot si il injura cu sete pe soferul din fata, dobitocule, imi vine sa-i spun, nu vreau sa mor nefericita in drum spre serviciu, imi vine sa-i spun, dar tac si totul trece.
Masina a zacut in fata blocului toata iarna. N-am cauciucuri de sezon, n-am avut bani sa cumpar, oricum nu exista spatiu de depozitare, oricum nu le vedeam rostul, unde sa plec pe zapezile alea sinistre. I-a murit bateria si-a trebuit sa iau una noua. Careva a trecut prea aproape prin parcare si i-a infundat tabla intr-o usa. Am scos-o o data din oras si am uitat sa cumpar rovignieta, asa ca a aparut amenda prompt. Ori masina asta are o karma proasta, ori e timpul pentru un Pegas.

3 thoughts on “cars

  1. :))))
    io am vîndut-o după primul an şi nici c-am mai luat alta. între timp, mi-a expirat permisul – de fo doi ani, cred.

  2. @Pinocchio: s-au relansat de curand, sunt ultima moda hipstareasca pe la Bucale http://www.bicicletapegas.ro/
    @v: o mai tin o vreme pentru ikea, decathlon si alte destinatii d-astea. si pentru feelingul misto de singur pe autostrada dimineata, da’ momentan asta lipseste, ca e buluc de sezonisti spre mare

Leave a Reply

