prozac [15]

trebuie sa fii o fiinta cumva speciala ca sa-ti ia aproape 7 (sapte) ani pana sa realizezi ca exista o statie de metrou la 10 minute de mers pe jos de blocul tau.
nu stiu daca e vorba de autism sau pur si simplu creierul meu a refuzat sa conceapa ideea de a merge in directia opusa celei dorite pentru a lua un mijloc de transport.
in orice caz, incepand cu noaptea de 1 ianuarie l-am descoperit pe costin georgian. si cum atunci eram oarecum groggy + cu alte preocupari, am ales sa explorez in seara asta metroul din cartier, impulsionata si de faptul ca mi-a expirat abonamentul ratb si n-am bani de altul.
asa incat am facut pe turista, foarte incantata, intre statiile unirea 2 si unirea 1, am topait pe scari cu restul puhoiului de la ora 6, m-a ajutat muzica din casti (vizualizati masinile alea zburand prin aer in “5th element” si o sa intelegeti cum ma strecuram eu printre pietoni, cu cata maiestrie ii ocoleam si ce manevre periculoase executam ca sa nu-i daram din cale), am rontait un covrig execrabil dar nici macar asta n-a reusit sa ma deprime (din aia care au prin ei bucatele de ceva negru-indefinibil, care miroase a masline dar n-are gust; ei, astia aveau coca dulceaga si pe deasupra niste zgrunturi mari de sare, dar n-a contat, eram lihnita), m-am zgait cu interes la indicatoare cautand directia Republica, am pasit in ritm de asta pe peron, am facut niste piruete, mi-a venit sa rad de mine asa in dementza asta simpatica, am motzait pret de cateva statii lungi cu baietii de la The Black Keys, apoi am iesit in frigul proaspat dintr-o intersectie cu miros de McDonald’s, am dat “next” la playlist, am pasit mai sprinten, un huskie cu ochi caprui mi-a adulmecat mana dreapta prin manusa, o voce tanguitoare a inceput sa-mi dezmierde timpanul si mi-am imaginat un pahar de vin rosu.
apoi am ajuns acasa si l-am baut.

Leave a Reply

