inamici publici

“[…] ideea mea, care era si aceea a lui Michel Foucault din ultimele sale texte, este ca scrii nu atat pentru a sti ce esti, cat pentru a afla ce devii; convingerea mea este ca miza unei carti e mai putin aceea de a fi tu insuti, de a te intalni cu tine, de a coincide cu adevarul tau, cu umbrele tale, cu vesnicul copil din tine si cu alte tampenii de aceeasi speta, cat de a deveni cineva diferit de cel care erai inainte de a incepe si pe care insasi evolutia cartii l-a facut vetust si lipsit de interes […]”
Bernard-Henri Levy

“Daca nu exagerezi cu luciditatea, nu-ti pune nici o problema.
Dar chiar nici una.”
Michel Houellebecq

[as fi copiat juma’ de carte aici, dar nu-mi permite spatiul. cu precadere firimituri din Houellebecq, recunosc. inca vibrez la stilul mai impertinent, la cinismele astea asumate. oricum, recomand.]

3 thoughts on “inamici publici

  1. eu nu m-am apucat inca de volumul asta. nu stiu de ce, mi s-a parut, asa, de la distanta, prea greu de macinat in starea mea de spirit actuala. dar acum, ca mi-ai ridicat mingea la fileu, va fi primul lucru pe care il fac o data ajunsa acasa.

  2. Pingback: ‘inamici publici’ « Fabrica de nimicuri

Leave a Reply

