ma vie ma vie

racoarea ma surprinde cand ies din bloc, pielea se zgribuleste delicios si invie, centimetru cu centimetru. nu mai e masa aia amorfa crampotita de caldura, isi recapata elasticitatea si respira, respira prin toti porii. pasul se grabeste si el, la marginea trotuarului sunt baltoace de dupa ploaie pe care le sar bucuroasa, hop! incolo, hop! incoace, simt muschiul cum se intinde si revine, arc moale de care mi-era dor. spun raspicat “multumesc!” doamnei care imi incarca abonamentul RATB, primesc in schimb o privire posaca, nici macar asta nu ma indispune, in casti s-a nimerit un playlist cu oldies si nu pot sa ma supar cand le aud. autobuzul e inghetat, nimeresc fix sub ventilatia de aer conditionat si ma cocosez incercand sa pastrez cumva un strop de caldura, imi ascund mainile in traista de panza, imi infasor genunchii si ma uit pe geam si totul pare sa fi inceput demult si totul pare sa continue foarte bine si fara straduintele mele si n-am altceva de facut decat sa ma las dusa incotro va fi sa fie.

Tu t’en vas sans moi, ma vie.
Tu roules.
Et moi j’attends encore de faire un pas.
Tu portes ailleurs la bataille.
Tu me désertes ainsi.
Je ne t’ai jamais suivie.
Je ne vois pas clair dans tes offres.
Le petit peu que je veux, jamais tu ne l’apportes.
A cause de ce manque, j’aspire à tant.
A tant de choses, à presque l’infini…
A cause de ce peu qui manque, que jamais tu n’apportes.

Leave a Reply

