despartirea apelor

intr-o buna zi am bagat de seama ca wordpressu’ mi-a plantat google ads pe blog. pe care n-am cum sa le scot (sau nu ma pricep.. help?)

in alta zi am facut niste planuri utopice despre cum o sa ma penzionez pe la 50 de ani si o sa traiesc din diverse combinatii – chirii, traduceri, scris diverse, blabla (sau loto, desi nu cumpar bilete)

pe urma mi-am amintit de un domeniu cumparat intr-o noapte, pe fondul unui acces dezlantuit de impulse shopping, si m-am gandit sa mai arunc niste bani ca sa experimentez cu hostingul

asa ca am hotarat sa despart nitel apele, sa mut carcoteala pe teme cinematografice in alta parte si sa las aici doar exasperarile generice

blogul cel nou e work-in-progress, ma gandesc ce sa-i mai adaug si pe unde sa-l infrumusetez, pana una-alta arata cam asa, si daca aveti chef puteti sa-i faceti o vizita (pana la 50 de ani sper sa-mi iasa si mie trafic cat sa castig de-o paine hipoglucidica).

(tot chiftele de filme vad in ultima vreme.. poate recuperez la Festivalul asta de film european care incepe vineri)

14 thoughts on “despartirea apelor

  1. Esti pe domeniul wordpress – asa ca … suporti reclame.
    De ce nu iti cumperi
    boladenieve78.ro ?
    Iti pui wordpress(soft-ul free) la fel – si reclamele le pui sau nu – la alegere

  2. nu mai cumpar nimic, ca e criza. si m-am cam saturat de treaba asta cu bola, cand ma trezesc ca nu stiu cum sa ma prezint la varii intalniri cu blogari. “buna, eu sunt Bola”, wtf.
    bola ramane aici, sa se enerveze. adela se duce dincolo. cu filmele ei cu tot:)

  3. Eu unul nu vaz nici un Google add la tine. Hmmm…. ciudat. La fel cum n’am observat nici la mine si tot pe wordpress sint si eu. Pe unde ar trebui sa ma uit?

  4. nici io nu vad ads, nici aci, nici al mine, nici pe nicaieri….dar oricum i’ll check u on the other side 🙂

  5. Hm, nici eu n-am văzut niciodată reclame aici. Lucru de altfel cît se poate de plăcut.

    Ah, cît despre formula de prezentare — eu m-am obișnuit să mă prezint “Pinocchio” sau să mi se spună așa la întîlnirile cu bloggeri. Devirtualizarea e o chestie neobișnuită, dar te obișnuiești. Și oricum, în România se folosesc numele în formulele de comunicare mai rar decît se folosesc în Germania, de exemplu — cu atît mai puțin deranjantă problema. Constat că oricum se ajunge chiar foarte repede la o adresare normală, cu numele real.

  6. Adsurile nu le vad cand sunt logata in cont, doar cand intru de-aiurea – aveti niste mo(n)stre mai jos: https://boladenieve78.files.wordpress.com/2011/05/ads1.jpg , https://boladenieve78.files.wordpress.com/2011/05/ads2.jpg

    Cat despre devirtualizare… odata ce s-a produs si am pierdut avantajele anonimitatii (nu mai pot sa carcotesc despre job fara ca a doua zi sa se afle, de exemplu; ca detalii despre my private life oricum nu dadeam), cred ca pot sa defilez linistita sub numele real. Macar sa stie lumea pe cine injura 🙂

    Iar de aia 29,97 USD per year pot sa-mi platesc hostingul, sa-mi aranjez tema blogului cum am chef, si sa gazduiesc reclame pentru castig propriu (la 50 de ani, desigur).

  7. Pai poti sa mai faci un blog, sa redevii partial anonima. Si acolo sa plingi si sa circotesti far’ de frica. Miss u

Leave a Reply

