bisous

eram pe la Obor cand m-a sunat Luiza, coboram din tramvai langa florariile alea pe care ti le-am aratat anul trecut


si dupa ce mi s-au mai despaienjenit ochii mi-a aparut in fata masinuta asta zglobie, parcata la intrarea in Kaufland


b. le-ar spune probabil “coincidente pohetice”, eu le-as fi spus de obicei coincidente de prost gust, genul care n-ar prinde intr-un film, pentru ca ar fi prea trase de par
si langa ele se aduna 3 ani si 3 luni (fics!) de la primul mail, taman cand ma apropii si eu de 33, m-am gandit ca o sa te amuze prostioarele astea
sa stii ca ti-am mancat Cadbury-ul, banuiam ca n-o sa te superi prea tare (si niciodata n-am priceput cum poti sa te bucuri la ciocolata cu iz de violete, parol!)

iar pentru ca ieri a fost vineri, am gasit prin arhive un feel-good song cu care m-ai bucurat anul trecut prin februarie. hope u still like it:)

bisous! :*

