goana dupa scurtmetraje

ce-am apucat sa vad pana acum din competitia NexT (suntem blogari, avem valoare si acces la avanpremiere, pam-pam):

Misiunea lui Yuri Lennon pe Alfa 46 / Yuri Lennon’s Landing on ALPHA 46- mi s-a parut misto cum a simulat o intreaga odisee spatiala cu economie de mijloace, un pic tras de par artificiul cu Pamantul-margica, finalul amuzant-previzibil si nu simteam nevoia de sublinierea cu “i’m a lonesome cowboy..” + ca il cheama Yuri, come on, lasati-l pe Gagarin in pace un pic.. in fine, vedeti voi despre ce e vorba

Sertarul si corbul / The Drawer and the Crow – zice-se ca ar fi fost facut fara scenariu, si asa si pare; eu de cand cu Chucky am o fobie cu papusile, fie ele si modelate din plastilina, asa ca n-as putea spune ca am vibrat pozitiv la povestea asta (un tanar pictor cam autist care isi ascunde fostele iubiri adanc in fundul unor sertare metafizice; acolo unde le gasesc actualele iubiri, le sterg de praf si le dau viata din nou; insa fostele iubiri sunt duse for good si isi iau zborul oricat ai incerca sa le mai sufli tu culoare in obraji; nu stiu “ce a vrut sa spuna autorul”, poate voi o sa intelegeti altceva)

Par / Hair – foarte valabil parcursul obsesiei unui rockstar de la o gluma nevinovata a iubitei care il avertizeaza ca o sa cheleasca pana la sapaturile prin istoria capilara a familiei; pe final o dam in melodrama, dar per ansamblu e ok

Goana / The Runaway – bine, recunosc, e probabil cel mai comercial scurtmetraj din astea 4, cel mai accesibil, dar ce sa fac, i’m a sucker for soundtracks, si toate cele 11 minute mi s-au parut antrenante, colorate si vii ca un videoclip de care nu mai saturam, un puzzle de istorioare care tes un fir coerent si simpatic (un strop din soundtrack il gasiti si pe trailerul filmelor din competitie prezent acilisha mai jos; si-anume Micah P. Hinson – Don’t You Forget.. enjoy!)

One thought on “goana dupa scurtmetraje

  1. the runaway mi’a placut cel mai mult, recunosc 🙂 nu neaparat pt.soundtrack, dar era cel mai “legat” dintre toate..eu am prins calupul de joi, adica am mai vzt unu romanesc-Strung Love – not that bad daca nu era DIN NOU cu comunismul si inca vreo 3 care nu m’au impresionat…

Leave a Reply

