neshte treburi

  • Gasesc apeluri pierdute si uit sa sun inapoi. Imi fac notite mentale sa raspund la mailuri, apoi notitele se sterg fara urma. Citesc pagini intreg si le uit in cateva minute. My short term memory is kinda fucked up. Proud kid of the internet era.
  • Consider, totusi, ca pot sa beau vin SI cola light fara sa comit o impietate impardonabila. Ca doar nu le fac carcalete. S-a notat, Marius? 🙂
  • Sunt in faza de burete, cand prefer sa stau pe marginea discutiilor si sa absorb ce s-o putea. Contributie minima spre zero, moaca inexpresiva, ganduri amestecate.
  • In fiecare dimineata liceenii de la Caragiale se bulucesc spre intrarea elevilor, undeva prin curtea interioara. Niciodata n-am inteles discriminarea asta stupida – usile de sticla groasa, scarile imbracate cu covor pe care tropaiau delicat toculetele duduilor profesoare versus portile de tabla prin care trebuia sa ne strecuram noi, locatarii de drept ai institutiei, ocolind prin curtea scolii.
  • Abia azi vad cum arata baietii astia, they’re priceless. Aveam melodia pe un ORWO vechi, si daca memoria nu ma inseala era una din preferatele tatei. Here u go, dad, MC Miker G & DJ Sven – Holiday Rap. Monday feel-good song, gen.
2 thoughts on “neshte treburi

  1. deci nu sunt singura cu pb de memorie. deci e de la internet, nu de la mine :)) good. deci nu tre iau lecitine si stimulente pt circulatia creierilor, ci sa uit de factura la net. good :))

  2. Pina la urma care era faza cu intrarea elevilor? Eu mereu intram pe la profesori :)). M-a bucurat enorm acest post; mi-ar fi placut sa scriu si eu pe tema asta, dar am fost prea ocupata sa-mi pling de mila si sa-mi pling conditia de burete nevrotic.

Leave a Reply

