truths for mature humans

[sursa]

6 thoughts on “truths for mature humans

  1. Niște adevăruri atît de adînci și de perfecte, încît parcă le-aș fi scris cu mîna mea. Să fie asta un semn că există speranță? Speranța că voi fi într-o bună zi “mature human”?

    Altfel, Bola, nu ne lăsa chiar așa în suspense, spune-ne cum a fost cu măseaua și cu dentistul sexy!

  2. @14: SO true!
    corectura la 24: it’s not that brains are also important, it’s that balls are MORE important for men 😛

  3. @Pinocchio: ahh am uitat cu dentistul.. muschii de topmodel au prins bine, ca maseaua nu se dadea deloc dusa, fruntea domnului s-a imbrobonat de sudoare in urma efortului, m-a intrebat daca nu mi-e cald, mie mi-era teribil de frig (de frica i guess), asistenta m-a anuntat calma ca se ridica masinile din fata policlinicii si spera ca a mea nu e pe acolo, eu am mormait ceva cu falca amortita, dupa o ora de eforturi si chin am extras si molarul naravas, pretul nici prea prea nici foarte foarte (100 RON) => concluzie: ma mai duc si altadata:)

  4. 🙂

    Am avut și eu o poveste din asta, cînd mi-am scos o măsea de minte. Înțpenisem înainte, apărusem la operație cu gîtul sucit într-o parte, operația a durat vreo două ore, anestezia a trebuit repetată — și de la anestezie și-a dat drumul “junghiul” din ceafă și m-am îndreptat. Asistenta (o româncă obraznică) mi-a spus curat: Credeam că așa sînteți dumneavoastră, strîmb.

    La acel dentist am revenit în ultima vreme, după ce am dat divorț de cel de care povesteam aici: http://pinocchiomuc.blogspot.com/2010/11/intilnirea-cu-fostul-cu-scumpul.html

  5. ‘Asistenta (o româncă obraznică) mi-a spus curat: Credeam că așa sînteți dumneavoastră, strîmb.’ = LOOOL!
    obraznik, da cu replik in gura! 😛
    ps na, k am ris si eu o data la un comentariu al dlui pinocchio…

Leave a Reply

