to-do-list

Ce e de facut cand descoperi ca dentistul tau a fost (este??) fotomodel? Hmmm.. sa vedem:

  • Sa nu-i spun lu’ mama; combinatia intre informatia asta si predictiile lu’ Urania va duce clar la crize de nervi
  • Sa nu-i spun dentistului de descoperire INAINTE de extractia maselei, ca sa nu-i tremure mana
  • Sa-mi fac un stoc sanatos de calmante
  • Sa-mi fac asigurare si testament
  • Daca supravietuiesc, sa-l recomand tuturor prietenelor mele
  • Sa-i dau o dedicatie:
7 thoughts on “to-do-list

  1. Simplu: Relax and enjoy. (Și să mi-l recomanzi și mie pentru cînd vin la București în caz de urgență. 😉

    PS Atenție la notele de plată. Am avut și eu un dentist sexy. Prea sexy ca să fie rezonabil la preț.

  2. eu nu m-as lasa pe mina aluia – adik sa-mi bage mina in gura -, cine stie unde-a pus mina aia… k zici k e si fotomodel 😉

  3. mi-am amintit de faza cu japoneza surdo-muta care se duce la dentist fara chiloti pe ea si vrea sa i-o puna ala acolo pe scaunul de dentist(babel).

Leave a Reply

