advertising de criza (de nervi)

farmacia inimiiii cateeenaaaa” zbiara in fiecare zi ecranul din autobuz, cu o frecventa insuportabila (cel putin odata la 5 minute), si imi vine sa arunc cu ceva in el, in capul actorilor angajati sa gadile memoria pensionarilor, in capul cantaretei (ma rog..) care miauna ceva despre “o tableta de iubire va rooog” (shove it, biatch!)

la televizor ma enerveaza zilnic dobitocul slinos si zambitor care dupa ce bea lapte zuzu isi da seama ca trebuie sa-si minta iubita frumos (noi, probabil, trebuie sa simpatizam cu el). fata aia din reclama n-a mai facut nimic memorabil dupa “legaturi bolnavicioase” sau nu stiu eu?

iar pe strazi sunt panourile alea publicitare cu cea mai brutala siluire a limbii romane din ultima vreme – “eu becel [a se citi “betzel“] inima iubitei mele”.. poftim? eu betzel, tu betzel, ele betzeleaza, sau cum? dada, stiu ca e o adaptare de la americanismul cu “i heart it“, dar nu ma intereseaza. suna oribil, si pierde din target o gramada de oameni potential interesati de produsele fara colesterol. nu cred ca mama pricepe cum vine cu betzelirea asta. ori mamaie. ori pensionarii cu artere anchilozate. iar eu, care pricep, sunt zgariata la retina si la nervi. + intrebarea aia din poster.. “tu inima cui becel?“.. totally retarded

10 thoughts on “advertising de criza (de nervi)

  1. asta cu becel e campioana anului. n-am văzut ceva mai idiot de la reclamele la laxative încoace. aş vrea să-i cunosc pe publicitarii care-au meşterit treaba asta, ca să-i felicit personal.

  2. Am raportat asta cu farmacia inimii Catena acum vreo luna. Reclama are doua puncte tari :
    -Expresia ”o catena de iubire” pentru care stiu ca tagma copywriterilor, din care intamplator fac parte, va arde in iad 😛
    -Vocea Stelei Popescu, acest 1Q Sapro al anilor 80’…

  3. recunosc k eu abia acu, la tine pe blog, am vz ‘becelinima’ asta! 🙂
    ps nu stiu dc ‘fata aia’ (din ‘leg. boln.’) n-a mai jucat… & nu numai k n-am mai jucat dar, drept pedeapsa, au pus-o sa joace in reclama cu retardu ala 😦

  4. Nu-i reclama sufletul comerțului? Uitați-vă un pic la comerț…
    Iar o margarină atît de ne-margarină poate să fie la fel de bine și chit de cuțit.

  5. Pingback: un doi, un doi, nu ma droghez, ma doare-n coi! « 2groenlandeze

Leave a Reply

