biutiful

relaxata, infrumusetata, impupazata. numai la pupaza din teiul doamnei.

5 thoughts on “biutiful

  1. pe strada asta locuiesc eu :)))
    inainte, era vis a vis de unde e acum (in locul punctului de lucru a unui furnizor de telecomunicatii). si in spate, e o pizzerie.

    bine, nu am fost niciodata acolo caci pe strada aia sunt 1000 de saloane :)))

  2. da’ mie mi se pare funny rau denumirea si cel putin originala. pana la urma serviciile conteaza.:D))))))))) eu credeam ca ati scris despre filmu’ cu bardem 🙂

  3. Pupăza din Teiul Doamnei, sigur, nu așa, oricare… *G*

    “Teiul Doamnei pare zugrăvit în cridă.
    În cofetarie intră o gravidă.
    Astfel stă la coadă între mușterii
    Ca o garofiță între păpădii..”

    A se schimba, la nevoie, cofetăria cu salonul de relaxare și înfrumusețare. Mi se pare mie, sau ăla e un ecran de televizor supradimensionat, care se vede pe geam înăuntru?

  4. ahaha chiar saptamana trecuta am trecut p acolo. ramasesem in mijlocul strazii si ma holbam sa vad daca nu gresesc silabisind

Leave a Reply

