my dream house

13 thoughts on “my dream house

  1. aoleo, NU!
    pare k iti intra marea-n casa…
    nu stiu altii cum sint, da mie-mi da un sentiment de instabilitate 😦
    (nu mi-ar placea sa dorm ‘in mijlocul naturii’, intr-o casa cu pereti de sticla; un pic de natura = ok; multa natura = no way!)

  2. ba să intre marea în casă, de ce să nu intre.
    să pun alge în vază şi să iau peştele direct de pe duşumea (ce cuvânt frumos, duşumea..), că să-l arunc în cuptor.
    şi să-mi strige vecinii vânt bun şi aveţi grijă la babord dimineaţa, când îmi beau cafeaua.

  3. @bola: sa crezi tu… tragi draperia, da tu stii k ‘e acolo’!
    @luiza: ‘dușumea’ = o cișmea pt duș? 😉

  4. d’acord cu luiza- sa intre marea in casa si sa sara delfnii’n pat! promit ca nu m-as supara daca atunci cand m-as da jos din pat, m-as taia intr-o scoica ❤

  5. Si eu de acord cu antevorbitoarele bola, luiza si mala, mai ales ca n-am mai vazut marea de vreo trei ani (nici cea neagra nici altele) si mi-e tare tare dor…

    Doar cu peretii de sticla as avea o problema; dar presupun ca sunt de-aia care par sticla transparenta din interior si oglinda din exterior – si atunci sunt ok.

  6. ma rog, sintem ‘dihanii’ diferite, asta e clar: probabil k voua v-ar placea si dormitu sub ceru liber, intr-o capitza – kestii d-astea; pe mine, ideea insasi ma sperie 🙂

    & probabil k de aia nu pot fi ‘eco’: natura mi se pare ‘the great unknown’, ostila & nelinistitoare…

  7. which reminds me…
    pentru anul ăsta, neapărat să schimb cortul cu unul cu două intrări, să se poată aerisi mai bine pe plajă.

Leave a Reply

