parastas party

buuun. deci: a ajuns si la mine leapsa cu playlist-ul de inmormantare.
simt nevoia sa precizez urmatoarele. cu punct si de la capat.
– io nu vreau inmormantare. adicatelea treaba aia cu cosciug, pamant clisos, cimitir cu boscheti, cersetori care asteapta punga cu pomana si babe plangacioase. keep it short & simple: burn motherfucker burn. adica pe mine sa binevoiti a ma incinera (s-aude, bai, viitorime?). nu ma inspira ideea de a inchiria un loc in care sa ma manance viermii. “de veci” insemnand, oricum, concesiune pe n-shpe ani, nicicum pe vecie. pana vine un destept si se hotaraste ca vrea sa faca mall acolo. or smth. dealtfel vesnicia mi se pare un concept absurd. asa ca va rog – pe foc, dupa aia daca se poate aruncat resturile (nu e doar cenusa, m-am interesat, mai rasare si cate-o bucatica de os) in mare. asa, de-un pamplezir.
– io nu vreau ramas-bun cu bocete si smuls paru’ din cap. in ipoteza optimista ca o sa aibe cine sa-si ia ramas-bun, desigur. jumatatea, prietenii, careva. stiu ca e nasol cu “vesnica pomenire” deasupra gropii, cu mucii care te ineaca fara sa vrei, cu popa care se opreste din cadelnitat ca sa raspunda la celular. deci skip it.
– propun asadar un parastas party. cu bautura buna si mancare la fel. fara clasicele sarmale si mizilicuri, fara colaci sinistri. eventual cu coliva, ca e gustoasa.
– si daca tot e party, pai sa ne radem sa ne veselim. pe mort nu-l mai intoarceti de la groapa, asa ca bagati cate o tzuica in memoriam si dansati de dragul vremurilor apuse. sugerez urmatoarele:

cine doreste sa mediteze lacramos la lucruri profunde cu “all we are is dust in the wind“, pule-maturi, sa o faca la el acasa, nu la mine la parastas. k?

bonus track: beti ceva si pentru Freddie, va rog

si-acum sa vedem ce si cum gandeste generatia tanara. oompa, tuvia, raul, bagati mare:)

9 thoughts on “parastas party

  1. acuma deh, e voie si cu muzica adusa de acasa, ca playlistu’ meu e destul de scurt, n-o sa va ajunga toata noaptea. maria tanase da, tudor gheorghe NU!

  2. tks ca m-ai bagat la tineri. mi-e din ce in ce mai bine 🙂

    imi place stilul tau de a muri, dar chiquitita e trista. pt mine e una din piesele alea la care imi curg ochii indiferent cat as fi indiferent.

    o sa raspund plin de viata si entuziasm, mai ales ca telefonul imi suna mereu asa:

  3. as mai umbla nitel prin abba world. am uitat sa-mi salvez performance-urile teribile de karaoke si dansat pe scena, dar a fost ultra-mega-fun, puteti sa ma credeti pe cuvant
    hai ca chikitita mai e cum mai e, vocile fetelor urca foarte optimist ritmate de pian si tamburine, si finalul ala mi se pare genial, imi vine sa tzopai pe strada, in schimb la “happy new year” ma buseste plansul violent 🙂
    al meu suna asa. fuckin optimistic:D

  4. io as vrea gogol bordelo neaparat , mi se pare muzica de parastas.maicamea mia’zis de o mie de ori ca nu cumva sa plangem la moartea ei, sa mi chem prietenele, sa mancam pizza, sa bem si sa dansam pe mese. i’ll respect her wish, ca si asa nu invatz io sa fac baklavalele =))

  5. cc @raul: eu mereu incurc tema din SFU cu ‘Pill Poppers’ din AiA, tot Newman si tot asezonabil la un bufet rece la intoarcerea de la cimitir. ;;-)

    @boladenieve78: eu am de ceva ani un folder in care tin melodiile pe care le drag&drop pentru inmormantare. Tot via AiA: ” It was divine. He was one of the Great Glitter Queens. He couldn’t be buried like a civilian” este tema inmormantarii. Ar fi o idee sa aduc la zi si un Excel cu invitati? Sau ar trebui sa facem un site, da, un social network, si pe masura ce esti confirmed dead de catre x persoane sa fii sters de pe lista de invitati. Iar la playlist sa avem ‘like’ si sugestii. No. Wait. Pentru asta avem Facebook 🙂

    *usor ton morbid, nimic deosebit

  6. haha, ce veselie, deci eu clar o sa plec de la parastas-partyu meu si o sa vin la al tau : ) (vezi ca si cu cenusa mai sint uneori probleme, ex. in the big lebowski)

  7. Pingback: rip raulnecesar « raulnecesar

  8. da un ‘volare’ cu nenii modugno sau dino martino ce cusur o avea? 😉
    ‘nel blu, dipinto di blu’…

Leave a Reply

