booktag

numai lepse intelectuale ajung la mine. why, oh, why?

here goes:

1. Când cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau îndoiti paginile?
pe vremuri aveam mare grija sa nu se vada ca am citit o carte. acum nu mai pretuiesc la fel de mult virginitatea. dimpotriva, marchez teritoriul – colturi indoite, urme de cani cu cafea, niste zeama de portocala colorand o coperta. it’s more fun

2. Ati primit în ultimul timp o carte drept cadou si daca “da” care a fost aceasta?
“frumosul sex al barbatilor”. o carte despre putze, scrisa de o doamna ahtiata dupa ele.

3. Cititi în baie?
nu, mi-e frica sa nu adorm

4. V-ati gândit vreodata si scrieti o carte si daca “da” care ar fi fost aceasta?
da, dar niciodata n-am stiut care ar putea fi subiectul

5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi?
despre care colectii? e multe…

6. Care este cartea preferata??
e si mai multe

7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?
cartile de bucate

8. Ce parere ati avea de o întâlnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
m-as bloca instantaneu. timiditatea, deh.

9. Va place sa vorbiti despre ceea ce cititi si cu cine?
cu cine are chef sa ma asculte

10. Care sunt motivele care va determina sa  alegeti o carte pe care sa o cititi?
coperta (ha-ha)

11. Care credeti ca este o lectura “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
se poate supravietui de minune si fara. ever heard of jiji becali?

12. Care este locul preferat pentru lectura?
in pat (ala e locul meu preferat by default)

13. Când cititi ascultati muzica sau lecturati în liniste?
in liniste

14. Vi s-a întâmplat sa cititi carti în format electronic?
da, dar ma obosesc ingrozitor. poate un e-book reader, someday…

15. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt împrumutate?
si pe cele furate, la o adica

16. O carte este pentru mine… Cum ati descrie o carte?
cartea este pentru mine / miere, oua, lapte, paine / numai cer cu ape line

cine mai doreste, cine mai pofteste.. take it or leave it

8 thoughts on “booktag

  1. nu m-a obligat nimeni sa raspund, sa ma ierte bola, dar ma plictisesc.

    1. n-are relevanta, nu indoi pagini, dar ale dracului alea vechi sunt lipite prost, nu e vina mea.
    2. nu:((( anu’ trecut, de la ziare cu carti si numai autori romani:( vrem si noi ‘carte despre putze’ dar numai daca are umor.
    3. citesc in baie, la masa, in curte, in parc, in semiintuneric. nu ca as avea timp sa citesc mult dar imi place …oriunde. sa citesc. patu’ rulz.
    4. beletristica, pseudofilosofie, teatru, carti pt copii. romane tragi-comice si carti pt copii. in general tot ce socheaza ca altfel n-are impact la public. daca va apucati di treaba aiasta recomanz documentare la greu.ata e era scriitorilor tampiti, a brandurilor siluitoare de litere.
    5. habar n-am, sed la tara ( si ce?)
    6. clasicii poietzi si scriitori, mai ales nemti, franceji, ienglezi, americani, autorii pt copii, din ai’ contimporani sud-americanii, latinii, nobelizatii. imi plac si romanii, nu din patriotism, ci pen’ ca asa e normal sa-i intelegem noi pe noi insele.
    7 . eu sunt din aia care reciteste cartile de 3, 4 ori la intervale de ani .pai nu v-ar veni sa revizitati o iubita de pe la 17 pe la 30 si ceva de ani? n-ar fi interesant?
    8. o gramada de prostii. saracii autori apreciati:)
    9. la nebunie, dar n-am cu cine. ultima conversatie misto a fost cu un tip acum 7 ani. serios.
    10. autorul. si intotdeauna o rasfoiesc sau rasfoiesc prefata, postfata. pe urma o iau.
    11. nu exista ‘lectura obligatorie’. e un nonsens.
    12. idem 3.
    13. linistea e mama muzicii.
    14. da, mi s-a intamplat. e ok, daca stai in fotoliu. cu ochii e cam nasol.
    15. bola a raspuns de goncourt prix, de nobel pt literatura.
    16. n-am raspunsuri inteligente. dar intotdeauna am vista sa am o corabie mare care zboara plina cu toate cartile lumii.
    mai bine cititi o carte. cetitu’ e lux, zic eu, ca sa-mi invaluiesc nepriceperea:)

  2. sa raspundem chestionarului:
    1. nu las niciodata semn de carte. nu stiu ce-i ala semn. si nici aia carte.
    2. am primit un paket prin posta si cica-s 2 carti inauntru, dar mi-e frica sa-l deschid pentru ca nu stiu ce sunt cartile si la ce folosesc si daca sunt sau nu inofensive.
    3. da, in urina, ca medicii.
    4. nu m-am gandit niciodata pentru ca nu-mi place.
    5. pai care noi? invitati-ma la voi si eu vin, ca am mult timp liber si-mi place sa leg noi prietenii.
    6. cele din paketul de la punctul doi.
    7. cartile necitite imi plac cel mai mult la recitire.
    8. parerile mele sunt si bune, sunt si proaste. i-as intreba ceva greu, de genul “ce mai faci?”
    9. imi place sa discut cu vanzatoarele ceea ce citesc pe etichete.
    10. m-ati innebunit de cap cu cartile voastre…ce-s alea si unde se gasesc?
    11. eu ma descurc si fara, dar e cam greu sa completezi dupa aia chestionare unde esti mereu intrebat de carti. auziti, da voi la fotbal nu va uitati?
    12. in locuri special amenajate, ca-mi place sa ma respect. aflu pe net ca se numesc “sali de lectura”. e misto acolo?
    cine-a fost?
    13. nu e cazul sa insistati cu cititul, zau asa. nu mergem mai bine la o bere?
    14. mi s-au intamplat multe in viata pentru ca imi place sa traiesc periculos, dar asta chiar nu mi s-a intamplat. sau nu mai tin eu minte.
    15. nu-mi plac insinuarile. n-am imprumutat nicio carte, asa ca nu-mi cereti nimic inapoi.
    16. ceva necunoscut. un mare mister. ceva ca universul, zic eu.

  3. @Egon: nu ne uitam la fotbal, ne uitam la curling, e mult mai fun. berea o rezolvam diseara!

  4. curlingul e sportul cu aia ce imping bile pe gheata si se minuneaza oligofrenic cand aluneca? ce mizerie de sport…

  5. am raspuns deja la leapsa asta pe blogul lui isuciu; reiau doar intrebarea 16 – la care am zis:
    ‘o planeta de forma dreptunghiulara’.

    nu mi-am skimbat parerea ;P

Leave a Reply

