riding with mafalda

O masina de la Mavi taxi sta la colt de bulevard, vorbesc la telefon si urc neatenta, pe urma socul: la volan e o doamna corpolenta pe la vo 60 de ani. Are o claie de par prinsa intr-un coc neglijent, ruj violent, voce dogita, de fumatoare veche, ten masliniu cu mustacioara discreta, ochelari de soare gen “diva din anii ’60” care ii acopera jumatate de fata si manusi de motociclist. Ma ia cu frig.
“Unde te duc, papusa?” “La Mall vitan, va rog”
“Nu m-ati vazut la TV?” inghit in sec. Oi fi la camera ascunsa? “Aaa..nu cred”
“Eu sunt prezicatoare, domnisoara” “Aha” “N-ati vazut-o pe Carmen O’Hara?” am vazut-o, dar fac pe mortul in papusoi. Credeam ca o cheama Hara si atat.
“Si cum de v-ati facut taximetrista, daca sunteti prezicatoare?”
“Aaa, taximetria e hobby-ul meu de 30 de ani. Cum ma urc la volan, daca ma doare capul, imi trece. Imi trec toate.”
Tac, ma uit pe geam.
“Aveti asa, 20 si ceva de ani?” Halal prezicatoare, ma gandesc. “30 si ceva”
“Aa, ia dati-va ochelarii de soare jos sa va vad la ochi”. ii dau. “Daa, o sa ajungeti departe in viata”
Ma ciupesc de picior ca sa nu ma apuce un ras isteric. Femeia insista sa ma binedispuna: o sa plec din tara (“tara asta de jeg nu e pentru dumneavoastra, va spun eu”), o sa ma marit la anul, o sa fac o fata si un baiat.
“O sa va aduceti aminte de mine, sa-mi dati dreptate, va spun eu, am cliente care ma cauta dupa 10 ani”
Sa postam, dar, acest memento, ca sa avem de ce rade cand om fi batrani si-om crede in horoscoape.

Si un canticel vesel sa cantam, ca e soare si-au inflorit magnollile pe bulevardul Dacia. Here goes this friday’s feel good song: Nom de Guerre-“Run run run”

12 thoughts on “riding with mafalda

  1. never say never! 😉

    ps da ce-aveati, nene, de erati toate cu okelari de soare, era o conventie taxi-ray ban??

  2. bai io port okelari de suare si nuaptea ca starurile.
    prima data am crezut ca shoferitza chiar era ohara! valeu…deci la anul vin la nunta&botez?

  3. pai nu-i pacat, mama draga, sa-ti ascunzi ‘oglinda sufletului,’ comoara cea mai de pret a uomului cum ar veni, cu neshte lentile fumurii care ascunde oglinda deci?!

    tz,tz,tz

    vezi k ramii nemaritata, duoamne fereste, k barbatu tre sa citeasca in okii tai k-ntr-un lac de cleshtar k sa-ti vada neprihanirea care este ;P

  4. bai, pe bune, daca am face un blog colectiv cu povesti despre taximetristi am avea material garla. ce personaje, ce culori, ce.. zici?:P 🙂

Leave a Reply

