prozac [8]

ploaie marunta si strazi aglomerate, intunericul punctat de neoane, Calea Victoriei blocata de masini, fuga-fuguta cu gluga trasa pe ochi printre claxoane si faruri. traversez pe rosu (mereu cu mustrari de constiinta), ma uit din nou la ceas.

pe trotuarul din fata Salii Palatului un domn vorbeste tare in telefon. “Cine canta aia, domnule, cu Tu ne viendras pas ce soir?”.  “Adamo” imi vine raspunsul automat pe buze, dar ma gandesc sa nu ma bag in vorba aiurea, trecem unul pe langa celalalt, “..tipul ala belgian, tuns scurt, nu stii cum il cheama?” continua vocea rasunatoare in timp ce eu ma indepartez. domnul se opreste la semafor, eu fug inapoi si ii spun “Adamo. Adamo canta melodia asta”. se uita cu ochi mari, “Adamo!” zice, “uite, mi-a spus cineva pe strada“, si plec mai departe si-mi vine asa sa topai de bucurie, nu stiu exact de ce.

ceva mai tarziu Boutique du Pain si Radio Nostalgie, paine cu masline, un pahar de merlot, Leo Ferre (“Avec le temps”), Christophe (“Aline”), amintirea muzicilor din liceu si facultate, dorul fulgerator de Paris.

inevitabil, deci, my friday feel-good song. Adamo-“Tombe la neige”.

8 thoughts on “prozac [8]

  1. bai, da ce-ai nimerit-o cu ‘tombe la neige’-a asta! 🙂

    me happy, k p-‘acolo’ nu avui parte…

    ps adamo n-avea paru asa scurt!
    ps2 povestea asta crek i-ar placea si lui cosasu 😉

  2. Bola, ti-am trimis un comentariu pe care l-ai sters. Sigur ca ai tot dreptul sa faci ce vrei cu blogul tau, dar eu cu ce ti-am gresit ? Nu mai comentez la tine daca nu-ti place, dar faptul m-a lasat perplex. Te rog sa nu ma lasi asa si sa-mi raspunzi in vreun fel, eventual la i0ansuciu@yahoo.com daca nu vrei sa publici aceasta interventie. Multumesc anticipat.

  3. am o noua politica pe blog. dictatura absoluta. aprob ce am chef, cand am chef. c’est la vie, de cacao. k, 10x, bye.

  4. Avand in vedere ca numai pe mine m-ai sters (dupa cate pot sa stiu), inseamna ca dictatura o aplici numai cu mine. Ramane ca n-am inteles care e vina mea, dar c’est la
    vie ! :-O Cate lucruri nu sunt in lumea asta pe care nu le-am inteles si n-am lesinat pana acum! Ok, n-am sa te mai deranjez jamais. Bye !

  5. @mofturi de ochelarist: am sters mai multe comentarii. fix dupa cum am avut chef, asa cum explicam mai sus. unele care mi s-au parut offtopic, unele care m-au enervat, unele care m-au plictisit. fiintez mai umoral zilele astea. si observ ca-mi place dictatura. o sa ma mai joc cu ea o vreme.

Leave a Reply

