iarna pe ulita

  • In fata blocului o baba a cazut pe gheata. M-am dus sa o ajut, am alunecat si am cazut si eu peste ea. Ma rog, peste sarsanalele ei de fapt, altminteri ii mai rupeam si vreun picior, din impuls cavaleresc.
  • Momentul sideral-ezoteric al zilei l-am trait pe site-ul coliva.ro (nu dati buluc: fac livrari numai in judetul Timis) unde aflu urmatoarele: “Productia de coliva traditionala romaneasca, are implementat sistemul de management si siguranta a  alimentelor conform principiilor HACCP SI ISO 22000 /2005
    (nicio legatura cu baba dinainte. yet.)
  • Gelul de spalat pe maini zice ca “utilizat timp de 30 de secunde combate virusul H1N1”. Probabil ca utilizat timp de 29 de secunde e decat o frectie, decat. Oricum, gelul lui Luca e mai kinky: zice ca e light si unisex. Hartie igienica unisex o exista?

3 thoughts on “iarna pe ulita

Leave a Reply

