eurovisionul naste monstri

Pavel Turcu, paznic la un supermarket din Ungheni, a devenit celebru dupa ce piesa pe care a inscris-o la Eurovision a starnit un manifest cultural al bloggerilor din Republica Moldova” zice Romania Libera editia onlain.

piesa este Imnul Ieurovizion, o manea tehno de camin cultural ramas in anii ’90

(“Ce lumini! Ce feierie! Cîntece şi bucurie,
Europa se adună, la un gînd şi-o voie bună,
Azi avem emoţii mari, concursanţii toţi sînt tari,
Dar în noi e o speranţă, omul cît trăieşte-nvaţă.”)

şaidiridida, pam-pam! (sau “relaxare sa primiti si sa fiti doar fericiti”)

domnu’ vasgar, ce faceti domne acolo? 🙂

12 thoughts on “eurovisionul naste monstri

  1. OMG!!!
    it’s too good to be true
    de mult n-am mai ris asa de dimineata – l-am oprit pe la min 1.15 k mi-a fost frik k o sa mi se lipeask de timpan ;))

    cum e aia, ‘concursantii’?! LOL
    made my day, really
    & it’s 13 😛

  2. draga Bola,
    relatez de pe frontul antiTurcu cu toata obiectivitatea de care sunt capabil in aceasta situatie… “concursantu'”, se pare, nu poate fi oprit. eu ii atac pe facebook si pe bloguri, dar “fenomenul” s-a dezvoltat pe orizontala. o filosoafa universitara mi-a reprosat ca nu inteleg noua paradigma estetica si m-a acuzat de elitism…
    rezumand: asteptam sprijin!
    cred ca numai concurentul din partea Romaniei il poate invinge pe Pavel Turcu in finala de la Oslo!

  3. Mie chiar mi-e milă de băieţii ăştia… Dar cine ştie, poate vor avea mare succes, pe modelul Ozon… Concursanţii să trăiască!

  4. se misca cu talent, right 🙂

    but pllll-liiiz, a nu se compara cu o-zone = NO way!
    e k diferenta dintre britney /’baby one more time’ & trupa bambi…

  5. mie versurile ozonienilor mi se pareau absurd/haioase…
    si oricum, o-zone a fost un fenomen mondial, turcu – sper sa nu 😉

Leave a Reply

