funky times

mai, dar ninge, nu se-ncurca.
cu troiene pe trotuar, cu viscol, cu fulare si manusi si nasuri rosii de la vant.
dimineata, pe cand imi croiam drum prin nameti, m-am simtit un pic ca acum 20-25 de ani (auch, cum suna) cand mergeam la scoala pe strada Flamanda, si mai dadea cate un crivat din asta pe care il infruntam cu mare placere si mi se parea asa.. ca oamenii se privesc mai altfel, cu o anume complicitate, like we’re all in this shit together.

prostii, i know.
sa bagam mare cu un friday feel-good song din vremea cand funk-ul era mai funky si muzicile se ascultau la pickup. Stretch-“Why did you do it”.

5 thoughts on “funky times

  1. nici nu-mi amintesc de cand nu a mai fost constanta asa sub zapada 🙂 azi dimineata am facut aproape o ora jumate de la delfinariu la capitol

  2. Bola, Flamânda zici? Hei, înseamnă că am fost aproape vecini! Din camera mea de student mă uitam pe fereastră în lungul Flămânzii — și cîteodată eram și eu la fel de flămînd, haha. Cum spunea un personaj de-al lui Sorescu: cumplite vremuri!

    Ce mică e lumea…
    Și aici ninge — tare-i frumos!

  3. Flămânda, zic 🙂 scoala 30, cosmar de tinerete..
    s-a facut de zapada mocirloasa in Bucuresti, sper sa prind vreo furtuna la mare, tare-mi place cand e faleza pustie si maturata de valuri

  4. bunica’mea tocma imi povestea cum vroia sa se duca bunica’miu din faleza nord pana in delfinariu, cum ar fi, 2 statii acolosha.dar i’a fost frica sa nu alunece.Cand colo, iaca, iese tuvia din casa dupa 3 zile de izolare si poc! face buba =))

Leave a Reply

