uite, mai stie sa ninga

pe geamul de la birou se vede un acoperis de tabla pe care viscoleste zapada, ninge de-adevaratelea, asa cum n-am mai vazut de muuuulta vreme, si cumva toate se combina cu atmosfera asta de avanpremiera la Craciun, si eu sunt suddenly back in time cu feel-good muzici din gloriosii ani ’80, de pe benzile de magnetofon migalite de tata, cu listele lor de melodii scrise atent, cu creionul

viscoleste, si ce daca am plecat de-acasa in tenisi, tot as iesi la o bataie cu zapada, dar nimeni nu se mai joaca pe strazi, lumea e intepenita prin alte birouri, scriem pe twitter “uite ce frumos ninge” si ne intoarcem la ale noastre, si eu as bea un vin fiert si m-as bate cu bulgari, sa-mi amintesc cum e cand ai mainile rosii de ger si fierbinti, spatele asudat pe sub geaca, obrajii veseli si ochii stralucitori

7 thoughts on “uite, mai stie sa ninga

  1. @adela: un bar/o carciuma plina de fum, dupa o plimbare prin mamaia, pe ninsoare?:) muzici de astea si o masa de biliard?
    yeap, vinul fiert ar merge ca focul. cred ca “phoenix” are asa ceva, acum – si e si aproape de mamaia. biliard nu are, though.

    mai ai magnetofonul ala (parca am vorbit despre el/benzile cu muzica acu’ ceva vreme)?

  2. @we: la biliard nu ma pricep deloc:) la restul achiesez cu placere. doar ca sunt in pantelimon, nu in mamaia..
    magnetofonul Majak cred ca e depozitat pe undeva pe la tara, laolalta cu benzile.. mai are si matusi-mea unul, Akai, ala e chiar kinky, semi-pro asa, pacat ca il tine de muzeu (ca cica n-o mai intereseaza muzica asta “lumeasca”)

Leave a Reply

