poison candy

Tineti minte bomboanele Kandia cu citate motivationale? well, am mai descoperit un model. “Sinceritate” ii spune (don’t ask why), si infatiseaza doua doamne care se plictisesc politicos la o ceasca de ceai.

Tagline: “Prietenii sunt acei oameni rari care te intreaba ce mai faci si apoi asteapta sa auda raspunsul” – Ed Cunningham (yeah. right.)

Mi se pare cadoul ideal pentru prietenii pe care ii detesti cu-adevarat, colegele de birou nefutabile ori matusile care insista sa te pupe apasat la Paste si la Craciun, intrebandu-te de ce nu te mai insori/mariti odata.

Hai, ca se apropie Mos Nicolae.

11 thoughts on “poison candy

  1. eu cred ca exact aia sunt prietenii, eu nu cunosc pe nimeni care sa astepte sa raspund dar eu astept si sper ca intr-o zi sa gasesc si eu pe cineva care chiar vrea sa stie
    de la o vreme trag aer in piept inainte sa raspund, ca sa nu fiu intrerupta, ca e si mai jenant sa incepi si celallalt sa intre peste tine cu ce mai face el ;D

    mie imi place poza. adica da, tipele chiar par sa se plictiseasca, dar imi place atmosfera in sine, imi sa beau ceai sau cafea cu ‘prietenele’ mele- nu incerc sa spun ce-am mai facut ma lasa sa vorbesc :))
    pe de alta parte …da, chiar ma incadrez la una dintre categoriile tale deci sunt in publicul tinta deci normal ca imi place poza :))

  2. @ bola :ai mai avut de-aseta cu kandia si mai ridicole…asta e din cele plicticoase si aiurea ca o ciocolata expirata…daca n-ar fi atat de kitsch, ar putea fi naive si placute, si daca ar fi fost autentice si bine desenate, ar fi parut usor vintage. prea mule conjunctii conditionale…
    @ scuze , dana, sper ca nu esti, citez, ‘nefutabila’. scuze.

  3. prietenii sunt aia care NU te intreaba ce cacat faci, pt ca stiu deja ca e CEA mai enervanta intrebare din univers.Si kandia ar trebui sa fie laxativ pt creer.

  4. @ danutza: nu cred, nu pari;esti subiectiva;am o colega la care tin cel mai mult, e desteapta si se subestimeaza( dpdv fizic).sunt satula de laudarosi si de vulgarisme:)

  5. si fara vulgaritate, eu cred ca domnisoara care pozeaza din fata isi palpeaza sanul. iar dupa mimica lor as zice ca discutia e despre cancer.
    sau isus.
    mai vrea cineva o bombonica?

  6. nu este zi in care sa nu-mi aud traditionalul “how are you?”. am raspuns de cateva ori “bad”… si-am primit in continuare acelasi rapuns reflex “good, good”…

    asa ca in ultima vreme folosesc “shitty, but thanks for asking”. si se asterne linistea…

  7. @dana: da, aia sunt prietenii, in genere oamenii spun “ce mai faci?” ca pretext sa-ti povesteasca ce mai fac ei.. dar tot nu-mi plac bomboanele cu citate pe ele (daca vreau sa ofer ceva cu niste vorbe alaturi, scot vorbele de la mine, sau ma inspir de la altii dar le scriu cu mana mea, nu livrez intelepciune in serie)
    PS: cat despre categoria in care te incadrezi.. come on. te alinti:)
    @mewsette: da, celelalte de la kandia erau mai funny, asta e doar.. searbada asa. tocmai am luat o ciocolata amaruie de la ei cu 2 lei si ceva. ieftina si nasoala.
    @tuvia: din seria “cea mai enervanta intrebare: ce-ai facut azi la scoala? ai mancat? cum merge serviciul?
    @mala: e cu gizas discutia. eu cred ca aia care isi palpeaza sanul tocmai marturiseste ca a scris niste poezii.
    @Laurentiu: de-asta mi-a fost frica sa te mai intreb si eu pe feisbuc:)

Leave a Reply

