literatura pe paine

carevasazica avem:

Povestitorii de la Sosea – miercuri 18 noiembrie, Clubul Taranului, ora 19:00 (Ana Maria Sandu, Dan Lungu, Marius Chivu)

Salman Rushdie – intalnire cu publicul marti 24 noiembrie, teatrul Odeon, ora 19:00 + sesiune de autografe la Gaudeamus, miercuri 25 noiembrie, ora 18:00 (pana atunci e de citit un interviu misto in ultimul numar din Dilemateca)

Lansare: “Cartea lui Mos Oposum despre Pisicile Poznaşe” – TS Eliot , sambata 28 noiembrie, Gaudeamus-Humanitas, ora 11:30

Lansarea volumului: “Moartea lui Bunny Munro” – Nick Cave, sambata 28 noiembrie, Gaudeamus-Polirom, ora 14:00

Lansarea romanului: “Şi Hams Şi Regretel”- Matei Florian, sambata 28 noiembrie, Gaudeamus-Polirom, ora 16:30

& more goodies – aici gasiti programul Gaudeamus complet pe zile (NU incercati pdf-ul, ca momentan nu merge..)

see you there:)

5 thoughts on “literatura pe paine

  1. chiar ca misto articolul..din pacate plec din tzara chiar pe 23, so i’m missing za big event 🙂 nu prea imi pare rau de gaudeamus, insa, n’am amintiri prea bune, hmm.

    citesc Bunny Mnro si am niste probleme cu traducerea, jesus..

  2. @we: la clubu’ taranului, romexpo si odeon. zilele astea o ard cultural:P
    @tuvia: ce-as mai pleca si eu din tara:(
    @mewsette: e ok nick cave. nu genial. dar bunicel.

  3. haha, si eu voi citi ‘omoara-ma!’, il am de la autoare, ma gindeam sa facem un ‘duplex’ buc – bs as sa vdm care se aude mai tare ;))
    ts eliot-ul e de neratat (sper sa fie buna si traducerea), iar ‘regretel’-ul lui m. florian – nu, nu mi l-a dat… 😦 – am inteles k e delicios

    have fun!
    ps pe dl rushdie l-am bifat deja la venezia…

Leave a Reply

