talcioc urban

talciocCica se pune de talcioc / flea market / marche aux puces in Verde Cafe la sfarsit de saptamana:

“Ne-am dorit un talcioc unde se gasesc lucruri frumoase si iubite, lucruri bune dar de care trebuie sa ne despartim. Asa ca ne-am facut talciocul nostru, la Verde Cafe, pe 25 octombrie, intr-o duminica, de Sf. Dumitru.
Va invitam si pe voi sa adunati obiectele deja nefolositoare dar incantatoare pentru proprietari noi, si sa va inscrieti la talcioc pana pe 22 octombrie.
Negutatorii vor plati o taxa de 10 lei, suma care se va dona in scopuri nobile: catelusilor de la Fundatia Doggy- Dog (comuna Rosu) dar si Copacului de Hartie.
Incurajam trocul si voia buna!Intrarea este libera!”

Obiecte nefolositoare n-am, ca periodic mai arunc din ele, dar am o traista cu carti pe care le aduc si le las intr-un colt, sa se serveasca cine-o vrea (ca m-am plictisit de bookcrossing undercover).
Ar fi asa:
Javier Marias-Romanul Oxfordului
Patricia Highsmith-Plei Soleil (Monsieur Ripley) – en francais
Herve Guibert-Prietenului care nu mi-a salvat viata
Heinrich Mann-Tara Huzurului
Marguerite Duras-Ochii albastri, parul negru
Elisabeth Roudinesco-La ce bun psihanaliza?
Richard Brautigan-La pescuit de pastravi in America
Carlo Frabetti-Cartea Iad
Walter Matthias Diggelmann-Putin inaintea sfarsitului
Andre Pieyre de Mandiargues-Muzeul negru
Alice Ferney-Cartea iubirii
Lawrence Durrell-Labirintul intunecat
Orson Scott Card-Umbra hegemonului
Orson Scott Card-Xenocid
Stephen King-Colorado Kid
.. si ce imi mai pica in mana in dimineata cu pricina.

Le gasiti la Verde Cafe duminica dupa pranz (targul incepe oficial pe la 11, dar mai devreme de 12-1 nu cred sa ajung.. i need my beauty sleep:D )

6 thoughts on “talcioc urban

  1. vai, nu pot sa cred k dai brautigan & mandiargues!
    iar plein soleil (en francais) il vreau eu, vreau sa i-l dau k farewell gift lui cosasu, asa k pune-l deoparte pls 😉

    ps am atitea lucruri pe care as vrea sa le dau, da mi-e lene sa le transport pin-acolo – crek sint vreo 250m…

Leave a Reply

