coolture crumbs

de vazut la tv

  • Pi“-ul lui Arronofsky, diseara la TVR Cultural (23:20)
  • Necunoscuta” lui Tornatore, TVR1, mai la noapte pe TVR1 (00:20)
  • Mickey Rourke in “Rumble Fish“, duminica noapte tot pe TVR1 (00:10)

de citit

de bifat la cinema

  • Julie & Julia” pt prestatia (once again) fabuloasa a lui Meryl Streep, ca in rest nu e mare lucru de capul lui (tot ce atinge Nora Ephron se transforma in sirop)
  • Zilele filmului hispanic” la Studio (ma tenteaza mai ales “La Caja“, ca nu am kef de chestii grele & sad & deep)
10 thoughts on “coolture crumbs

  1. eu si o prietena avem in plan… am uitat cum ii zice, filmul de duminica, de la 18. nu suna a ceva cu plans si drame. hai si tu daca ai chef.

  2. sunt foarte curios cum ti se pare cartea lui cave in traducere. in engleza suna perfect, are zeci de pasaje pe care citindu-le m-am gandit ca o sa dea de furca traducatorului, si multe cuvinte inventate. 🙂

    daca ti se pare o experienta ciuntita, doar spune-mi si-ti trimit cumva exemplarul meu.

    xoxo
    O.

  3. now that’s an offer u can’t refuse!
    or is it the other way round – a refuse one can’t offer??
    whatever 🙂

  4. @joacadeamine: am citit vreo 2/3 si inca nu m-a zgariat nimic la retina in varianta romaneasca. si daca nu stiu versiunea originala, nu stiu nici ce pierd:)
    PS: se gaseste pe la noi “the world and other places”?

  5. @boladenieve78: in afara de biblioteca mea, nu stiu… n-am vazut-o, sincer. e sigur pe books-express.ro, c-am vazut-o de curand. acum ma intreb cum au tradus iPodded jogger ;-), merg maine intr-o librarie sa cercetez. asta si alte minuni scrise de NC.

    xoxo

  6. am inteles k cartea lui cave e decit cu sex – sex sex sex pe fiecare pagina -, deci nu ma intereseaza…

    ps fata ce noroc pe capu tau, sa ai acces la biblioteca astuia de mai sus! noi, grupu verona/mtr, envy you true 🙂

  7. la caja e un film oribil. am uitat sa-ti spun. atat de oribil, incat nu mai vreau sa vad filme hispanice cu femei isterice cel putin zece ani

  8. @raul: mda, am plecat la jumatate ca nu mai suportam. toate fazele funny erau concentrate in trailer. adica 1 minut jumate.

Leave a Reply

