pulp vs. marina voica

nu m-am gandit niciodata ca o sa aud “Common people” cu inflexiuni moldovenesti sovietice.

de ce n-o pensioneaza nimeni pe Marina Voica?

jocul de scena pasional, costumul de leopard, decorul high quality, gesturile de felina cuceritoare, Anastasia Lazariuc in fundal, Mihai Constantinescu pe post de mascul feroce si “oh ye” la final.

rien ne va plus.

imi place teribil partea asta:

vreau sa iubesc doar un om simplu
vreau sa iubesc un om asa cum esti tu
modest, onest, dar nu ca un sfant,
ci cu picioarele pe pamant

sa moara de ciuda Jarvis Cocker, na!

14 thoughts on “pulp vs. marina voica

  1. care ‘accent moldovenesc’ fata, k marina voica e din urss!!
    ps one thing in her favour e k e fana michael… 😉

  2. purrr! a real leotard. imi place’i aia cu ofera’i un scotch cu soda (soda? caustica? :)) iti dai seama asta pe un ost’ul unui film romanex gen trainspotting =)) muahaha!

  3. mi-am scris comentariul inteligent despre soda caustica si dupa aia am vazut ca mi-a luat-o tuvia inainte, dammit.

    o sa am cosmaruri la noapte cu leopardul ala mort de pe ea.

  4. protestez si eu: Marina Voica nu e moldoveanca, e fiica unui general sovietic oplosit prin Romania (pe la ambasada sau pe unde se mai infiltreaza ei…)
    deci, e rusoaica, a invatat romana si… canta cum poate 🙂

  5. @als, vasgar: ok, ok, am corectat:)
    Inregistrarea asta bag seama ca era de la Revelion ’97 in Disco Herastrau. Eu as vrea s-o vad la Revelion 2010 cu o adaptare dupa Kings of Leon-“Sex is on fire”.

  6. Marina Voica (n. 2 septembrie 1936 [1]) pe numele de domnişoară Marinka Nicolskaia, s-a născut în orăşelul Ivanovo din fosta URSS. Deşi venea din foarte puţin iubita “Uniune”, după lansarea sa în România, în 1960, într-un duet interpretat la TVR împreună cu Margareta Pâslaru a devenit, într-o clipă, foarte populară, ajungând una dintre cele mai iubite cântăreţe de muzică uşoară.

    A trăit, încă din adolescenţă, o viaţă de telenovelă, iubind pasional şi cântând la fel. În prezent, trăieşte retrasă, îşi deapănă regretele şi îşi scrie amintirile, în casa sa de la Breaza.

    de pe wiki 😀

  7. De fapt mie mi se pare chiar mişto, minus blana fake desigur. Realizează cineva că femeia are acolo 61 de ani? Ieri, când a circulat clipul ăsta, m-am distrat singură pe aici şi nu aveam cu cine să share. Hai, recunoaşte că e simpatic, că altfel nu-l puneai pe blog:)

  8. @Highway: e simpatic, si il ascult pe repeat de 3 zile incoace:) da’ de m.v. tot nu-mi place- faza asta cu “hai sa fiu secsoasa la 60 de ani” mi se pare la fel de creepy ca “hai sa fiu secsoasa la 5 ani la un concurs de frumusete”

  9. (ba, alea cu secsoasele la 5 ani sint si mai cripi, ca sexagenarele macar se fac singure de cacat, nu le scoate ma-sa de minuta… ca ma uit pe travel si living la toddlers si tiaras si-mi crapa capu’ de ce vad… scuzati offtopicu’)

Leave a Reply

