anim’est etc.

  • asa un buluc de lume n-am mai vazut demult la Cinema Patria. bag seama ca Animest-ul a devenit evenimentul cel mai trendy din urbe. sau e in top 5.
  • in prima zi de festival ameteala organizatorica cu acreditarile, rezolvat pana la urma, sala plina-ochi, proiectia intarzie. pe la 7:20 se sting luminile si incepe un filmulet creepy, populatia comenteaza nedumerita, wtf is going on, asteptam “Mary and Max”, cica am avut parte de o surpriza – avanpremiera la Creepy Animation Night
  • Mary si Max sunt simpatici, multimea ii iubeste instantaneu, dar filmul se intrerupe – ne scuzati, am inceput cu alta bobina, stati oleaca sa incepem cu inceputul; pauza de tigara, la suc e coada asa ca renunt, o luam de la capat dar am iesit din atmosfera si nu mai pot sa rad la scenele vazute deja
  • filmul e cu vreo 20 de minute cam lung, cam prea trist pe final si cam prea patetic si tezist la anumite faze (gen discursul ecologist al lui Max despre prostia omeneasca), dar all-in-all e ok de vazut, are umor cu ghiotura si arata foarte stylish
  • foame mare dupa, potolita la Mac (nuggets & beer), taclale cu oameni pe care nu i-am mai vazut demult, taxi pana acasa
  • weekend la mare, niet kultura
  • diseara competitie de scurt-metraje la Patria, apoi “Imigrantii” pe la 22:30 (daca rezist pana atunci); maine vreau sa ajung la Georges Schwizgebel si la restul de short-uri, vineri la “Queer Duck” si “Afro Samurai”, sambata la niste Miyazaki, duminica la filmele premiate, pfiu, am obosit deja:)
Leave a Reply

