eu merg la vot. de ce?

pana acum cateva minute eram convinsa ca o sa dau skip si la votarea asta. ca oricum nu-mi place niciun candidat, si mi-e prea lene ca sa merg sa votez impotriva vreunuia. sau sa scriu “hai sictir” pe buletinul de vot.

acum citesc pe hotnews niste declaratii de-ale lui Basescu. si ma gandesc ca o sa merg totusi la vot. ca sa-i spun actualului presedinte un calduros “adio”.

nu, nu pentru ca s-a prostituat electoral dansand pe muzica tiganeasca. daca poporul gusta “regina”, sa-i dam circul aferent.

nici pentru labareala cu “am si eu un fin de etnie roma” (uau, ca sa vezi ce act de curaj).

ci pentru asta: “N-am venit pentru campanie electorala. Am venit din respect pentru cultura si traditiile romilor. In calitate de om si presedinte am o rugaminte si un indemn in acelasi timp: crestinati-va copiii si dati-i la scoala“.

da’ necrestinati nu ii primeste scoala? in calitate de om sau de presedinte ii indeamna dl. Basescu sa se crestineze? cetateanul roman crestin este un cetatean roman mai bun?

ok. dati-mi stampila aia odata.

9 thoughts on “eu merg la vot. de ce?

  1. bun. nu captain nemo. nici mie nu imi place si m-a umplut de respect dantuiala lui cu cioaba.

    dar pe cine pui stampila? pe geoana, sprijinit de…vanghelie?
    pe crinisor, sa il avem pe patriciu prim-ministru? pe oprescu, manelistul cu bisturiu?

    sau, cine stie, pe nenea ala cu ochelari si pletane, care pune concertele de rock scandinav la activ. ong-ului sau?

    acum serios, uite, ai stampila in mana, pe cine blagoslovesti cu ea?

    umm, stiu ca indemnul sau e aiurea oricum l-ai lua, dar stii care e ironia? crestinismul si islamul ar fi religiile majore din Ro. care i-ar primi pe tigani, no questions asked. si daca le-ar da macar un milimetru de vacsuiala morala, tot ar fi bine…

  2. @WE: nu stiu pe cine. sunt detestabili cu totii. dar de asta chiar m-am saturat.
    si ma cam indoiesc ca vacsuiala morala s-ar capata brusc prin crestinare sau altceva.

  3. eu pe basescu nu-l mai pot vedea in ochi de haaaat! dar tot nu ma duc la vot, ca i-am eliminat pe toti, nici unu’ n-a iesit pe plus.
    unu de-ar fi decent! unu, frate, nu-i cer decat sa nu fie mascarici si manelo, sa fie un om decent, half honest, half smart, half clean, half something….

  4. Adela, eu am ascultat varianta PRo si nu era nicio biserica acolo. Ci, Baselu zicea ceva de educarea tiganilor – chestie absolut onorabila. Absolut nicio mentiune despre vreo biserica.

    Dar mult mai importanta pentru starea natiunii: cine a luat averea lui Dolanescu?

    🙂

  5. my, my, cum tine ‘joacademine’ sa ne reaminteasca de fiecare data cit de mult calatoreste… :)))

    ps saluti da venezia, aici e soare

Leave a Reply

