PR-ist, adjectiv

Poate v-ati intrebat de ce atata liniste la mine pe blog. Well, nu, n-am plecat in vacanta prin Caraibe. Nici macar pe Litoral. Au contraire – m-am (re)apucat de scoala. Anume de un internship pe teme de PR 2.0 organizat de Sorin Tudor. De ce? Ca sa aflu cate lucruri nu stiu inca (frustranta experienta, va asigur). Ca sa vad daca mai pot sa invat, sau trebuie sa-mi pun pe perete un poster cu “you can’t teach an old dog new tricks“. Ca sa trag cu ochiul spre experientele de jurnalist si munca in echipa cu oameni (mult) mai tineri. Si sa ma lamuresc cum vine treaba cu social media, networking, comunicare online, retele sociale, buzz marketing si alte concepte fancy-trendy.
O experienta gen PR-ist, adjectiv, cum ar veni:)
In ce s-au concretizat orele de stres, deadline-urile stranse si “practica” puteti vedea aici:

pr365.ro
Fresh from the oven 🙂

14 thoughts on “PR-ist, adjectiv

  1. concluziile vor veni la final, scoala inca nu s-a terminat:)
    deocamdata atat: e o publicatie online dedicata aspirantilor si profesionistilor din PR, care isi propune sa abordeze probleme de comunicare si Web 2.0, de la principii si personalitati din domeniu la proiecte si trenduri actuale, social media si blogging.

  2. Adela, as vrea sa te intreb 2 lucruri:

    1. e ok sa comentez aici unele chestii citite acolo?

    2. tu, concret, ce faci la firma unde lucri? daca intrebarea ti se pare prea incisiva, prea personala, te rog sa ma scuzi si sa o ignori.

  3. @WE: 1-daca vrei sa ma bombani, cred ca poti sa o faci si aici:) 2-uhh.. concret si pe scurt ar fi “de toate” (daca vrei povestim pe mail)

  4. 1, Adela, nu vreau sa te bomban. Atat, ca nu am inteles niste chestii de acolo – o sa postez unul din cele flagrante, care nici macar nu e al tau.

    2. Da, de asta ma temeam si eu, de genul asta de raspuns, respectiv de activitate. The jack of all trades…

  5. Adela, uite, despre asta vorbeam:

    “fiecare zi de azi este traita prin prisma evenimentelor care se incapataneaza sa fie mereu maine si a deadline-urilor care, dupa cum ti se spune, ar fi trebuit sa fie ieri.”

    am citit fraza asta de la stanga la dreapta, de la dreapta la stanga si de sus in jos, de jos in sus si din 3 in 4. de doua zile stau si ma uit la ea.

    desigur, in ordine damboviteaza, no sweat, e o chestie asa-zis inteligenta. nici in ordine “corporatista” no sweat, pentru ca e un slogan comunist adaptat la realitatile colorate de azi.

    dar in alta ordine, generalitatea frazei imi da un pic fiori. este exact ceea ce unii ca Baudrillard si Houllebecq critica. este esenta custii mentale pe care ti-o construiesti zambind si in care intri fericit.

  6. pai da, asta e diferenta fundamentala intre comunism & capitalism: in cusca din primul nu intrai FERICIT!

    bine-am ajuns, dac-am ajuns sa ne plingem de consumism – dar deh, omul se obisnuieste cu binele…

    ps vezi ca e ‘houEllebecq’; daca tot citezi din autori preferati, macar scrie-le numele ca lumea

  7. da, i stand corrected, alte complaints?

    las’ ca unii erau f. fericiti si in comunism. cel putin in prima parte.

    fraza aia nu are legat. cu consumismul, ci mai repede cu corporatismul. de unde ai scos ca e “bine”, e mister. ca nu e.

  8. multumesc, prefer stridiile cu o sticla de sampanie moet & chandon – pe care mi le permit si singur 😉

  9. sampania nu ti-o permiti?:) bine, iti cumpar o sticla de sampanie m&c:) because i’m such a nice guy:)
    ai incercat cava? nu merge cu stridiile?
    eu sunt mai degraba inspre tapas cu un rioja sau tempranillo.

    de fapt, asta e un vis propriu si personal – sa am o vie a mea si cativa maslini.

    check this out: “In 1973, the then Moët-Hennessy company founded Domaine Chandon, an outpost winery in the Napa Valley. It was the first French-owned sparkling wine venture in the United States. The fine dining restaurant etoile is situated at the winery.” — ma intreb ce sampanie pot scoate din solul din Napa Valley. E intr-adevar patria vinului in Cali, dar nu sunt sigur de cat de adaptati sunt butasii adusi din Franta.

  10. hmm… eu stiam ca moet & chandon s-a chemat asa dintotdeauna, nu din 1973!!
    si motivul pt care stiu asta este ca bunica mea a pastrat o sticla de dom perignon din 1947, urmind s-o desfaca abia atunci cind (& daca) va cadea comunismul…

    asta s-a intimplat in dec. 89, cind am baut sampania pastrata de bunica 🙂

  11. da, asa s-a chemat, de cand haul. da’ cred ca au cumparat ceva drepturi-butasi si i-au adus aici. nu stiu ce posirca au scos.

Leave a Reply

