chef-less

  • adica fara sef; si fara chef
  • diseara e “Kebab Connection” pe tvr2, dar la ora aia probabil o sa dorm cu spume (am imbatranit dracului)
  • rad singura prin tramvaie citind “Esti un animal, Viskovitz” si-mi pare rau ca se termina rapid (10x, Cori!)
  • am si eu 3 (trei!) zile nenorocite de concediu pe vara asta si nu stiu cand sa le asez
  • as dormi non-stop; sau as citi ore in sir; sau as sta pe plaja sa adun niste soare pentru la iarna; in orice caz, n-as mai veni la birou; m-as foi de colo-colo, ca nenea asta (probabil suntem rude) (mi-ar placea sa citesc ceva nou de Harms, btw)
  • si o muzica noua care sa ma entuziasmeze mi-ar placea
  • cica “bloggerii romani vor avea cod deontologic” tulai ce ma bucur, il fac poster si il pun pe perete
13 thoughts on “chef-less

  1. Mai bine aşa. Eu ascultând muzici mult prea diverse, ar fi trebuit să mă dedublez teribil la un moment dat şi să-mi trag un pumn în faţă. Şi chiar nu-mi place să lovesc unde înainte am pupat.

  2. “În urma dezbaterilor, s-a ajuns la concluzia că o singură variantă a codului deontologic nu poate fi aplicată tuturor participanţilor din mediul online, astfel că s-a decis implementarea lui, în primă fază, la nivel de bloguri.”

    Cod deontologic pentru blogger-i …oau …si ce o sa faca ? o sa ii scrie lui Google sa desfiinteze antitigani de pe blogspot ? Si la ICI sa scoata site-urile cu bancuri despre tigani ?

  3. ya right. as if anybody will actually respect it.io as pleca intro pustietate unde sa aud doar vantul.si probabil as muri dupa 3 zile de liniste :))

  4. adela, ai ascultat vreodata pe tipa asta?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Antigoni_Goni

    Are un album cu melodii ale lui Agustin Barrios – f. bune pt. burnout-ul de care se pare ca suferi (Un sueno en la floresta e f. misto). Si mai are o interpretare misto (in fine, dupa urechea mea ne-muzicala) a lui Koyunbaba, a lui Domeniconi: destul de eficienta pt. scuturarea piticilor.

    Merge si Shakira…:)

  5. foarte zen muzica de la Antigoni Goni, dar stii ce-ar fi si mai misto? sa pot sa-mi iau concediu mai mult de 5 zile odata, din care nu inteleg nimic..

  6. ti-a murit papagalul – s-a inecat in acvariu (mie mi s-a intamplat). ai pisica in operatie pe cord deschis. nu stiu, a cazut un copac peste usa apartamentului, nu poti iesi din casa.
    da-te bolnava. ai gripa aviara.

    vazut Chungking Express. da, misto, f. misto.

Leave a Reply

