atentie, vine parada!

dragi romani, stimati compatrioti, vi se pregateste ceva!

in weekendul ce urmeaza vor defila pe strazile superbe ale capitalei noastre inegalabile niste personaje colorate, dubioase si suspecte, cunoscute in presa mult prea toleranta de azi sub numele de ghei.

subspecie aparte a rasei umane, gheii sunt cunoscuti mai ales prin faptul ca sunt contagiosi: daca la soare te mai poti uita, apai la dansii ba, dupa cum subliniaza o cetateanca de bine, blogherista de succes supt stindardul “siblondelegandesc.ro”:  “cine tine partea acestor manifestari sa-si trimita pruncii sa le admire. Si sa-si puna bani de-o parte pentru psihoterapia ulterioara

o alta forma perversa de contagiune a fibrei morale a boborului nostru indelung asuprit este muzica – daca fiii vostri asculta Elton John, George Michael, REM ori Savage Garden, e semn clar, sunt pierduti! la fel, daca fiicele voastre au prin casa un disc cu KD Lang, KT Tunstall ori Melissa Etheridge, sunt irecuperabile. recomandam tratamente cu dusuri reci, electrosocuri sau inchiderea la manastire (desi nici acolo situatia nu este prea clara).

inca nu s-a demonstrat stiintific, dar e foarte probabil ca gheii sa fie contagiosi si in alte moduri – prin stranut, frecare de cetatenii de bine asezati cuminti in tramvaie, privire seducatoare sau scrisori de amor mustind de literatura. fiti vigilenti!

ca tot am adus vorba de frecare (ce cuvant rusinos!), e stiut faptul ca gheii au ca principala preocupare in viata seducerea victimelor straight inocente, aflate in trecere prin viata. barbati romani, toti gheii va vor! izul de transpiratie statuta, tricourile de nailon bine intinse pe o burta cu bunastare, bijuteriile traditionale sub forma de ghiul / lant de aur / cruci batute cu diamante sunt elemente care ii atrag in mod particular. ca si hainele cu embleme celebre – “Puna”, “Enporio Armami”, in special “Dolce & Cabbana”. femei romance, lesbienele va vaneaza! o coafura aranjata in sarmalute elegante, o oja de culori vesele si violente, un buric dezgolit care se iveste jucaus dintre cele 3 randuri de burta expuse peste blugii de firma sunt o momeala irezistibila.

foarte deranjant la ghei este faptul ca uneori fac sex cu lumina aprinsa, deviaza teribil de la pozitia misionarului, se bucura unul de trupul celuilalt cand au chef (inclusiv in zilele de post!) si in general dau senzatia ca se distreaza mai bine in viata. foarte urat! dupa cum stim cu totii din filmele porno urmarite in scop educativ, sexul anal este recomandat numai intr-o relatie barbat-femeie, si aceasta pentru ca femeile sunt oricum mai perverse (de aia si merita batute periodic) si se bucura de el mai ales atunci cand este exercitat cu violenta. de asemenea, este indicat ca relatiile femeie-femeie sa se desfasoare numai sub supravegherea unui barbat care sa preia fraiele situatiei in momentul in care acele suflete pierdute vor realiza ca de fapt o putza este tot ce le lipseste – epifania suprema, revelatia preputului sacru, cheia fericirii.

studiile de piata (matache, berceni, rahova) ne demonstreaza ca toti gheii sunt amorezati de Fuego, dupa cum toate lesbienele sunt indragostite de Nikita – vedetele noastre cele mai dragi sunt in pericol!

veniti, asadar, la parada gheifest, ca sa-i puteti identifica pe marsavii complotatori la puritatea sufletului (si trupului) geto-dacic – altminteri veti trai in continuare printre ei fara sa-i stiti, numindu-i in mod naiv “vecina de la 3”, “unchiu’ Vasile”, “doamna contabila” ori “sotul meu”.

intru demonstrarea diferentelor specifice intre ghei si ne-ghei, vom insira mai jos o serie de imagini revelatoare, speram sa va ajute. romani, fiti pe faza! ei sunt printre noi!

Asa DA! (mai multe imagini cu romani adevarati, de bine, gasiti aici si aici)

un2

Asa NU!

un1

LATER EDIT: via monsoux, un experiment interesant de urmarit.

LATER EDIT 2: parada= “fluiere, confetti şi baloane plus muzică foarte răsunătoare“, tztztz ce destrabalare (scuzati rima) – mai multe aflati aici

LATER EDIT 3: “fotonul care a atins ochiul unui homosexual şi a ajuns apoi într-al tău e un foton homosexual şi te va infecta” – aici gasiti metodele de protectie adecvate

Advertisements

108 thoughts on “atentie, vine parada!

  1. way to go! perfectă demonstraţie ai pus la cale-aici 😉
    oricum, ai uitat să zici că gheitatea nu se transmite numa prin sărut. cel mai nasol e când pui mâna pe rimbaud, wilde, barthes (pe cărţile lor, vreau să zic). atunci parcă intră aşa, un fel de curent, prin corpu cititorului şi când se trezeşt a doua zi, îşi dă seama că e ghei. aşa, ca-n “metamorfoza”..

  2. haules, asa-i maica, da’ oricum nu e recomandat cu cartile, nu face bine la ochi, mai bine un mic, un gratar, astea

  3. o sa am multa grija de uterul meu in ziua z. sa nu care cumva sa il atinga vreo particula de ghei si sa imi infecteze viitorii copii! brr.

  4. DAAAA, electrosocuri, dati-mi electrosocuri, va rog, va implor!!!
    *ROFL*

    Gata, m-am calmat, multumesc.

    Cine sint baieteii aia draguti din poza, pe care ii string putin chiloteii la subsuoara? Vreau si eu sa fac cunostinta, sa-i seduc 1 pic.

  5. Asta DA demonstratie!
    Adica cum adica!!
    Sa nu-ti placa romanii si romancele noastre verzi(sau roz, sau…) si sa-ti placa baietii aia cu muschii la ei, si fara nici un pic de burta!!! si fara un lant, acolo, macar de-un kil!!! Si care mai si scriu, mai si citesc!?! brrrr…

    Ce gusturi!

  6. @Pinocchio: niste romani neaosi care are grija de viitoru’ natiunii conservandu-si “inotatorii” in izmene, nu ca alti dezmatati cu bikini, da ? 😀

  7. ok, deci am vz si pozele d la ‘asa da’, si alea de la ‘asa nu’; may i say k nu-mi plac niciunele/niciunii?

    (i guess i’m the 3rd way or smth 🙂 )

  8. E, cum zice Bola, ori “vecina de la 3″, ori “unchiu’ Vasile”. “Doamna contabila” nu prea cred, nu aduce. Iar “sotul meu” — nu, domnu’ Inginer nu e precis 🙂

  9. haha, si eu ma gandeam la acelasi subiect, de cand trece Vadim cu portavocea pe la geamul meu in fiecare dimineata. vreau sa zic atat: am fost la Berlin la gay fest si am vazut oameni de tot felul, si mai transsexuali, si mai travestiti, si baieti frumosi si fete elegante, si blugi, si tricouri, si latex, si pene. important e ca nu arunca nimeni cu oua, ca toata lumea se distra, canta si dansa. ca la orice petrecere normala.

  10. l-ai uitat pe Freddie Mercury … 😦

    da’ sa recapitulam (asa, in mare, ca lista e mult mai lunga):
    – gay-ii si lesbiencele nu vor decat drepturi egale
    – negrul nu e negru
    – chinezul n-are ochi oblici
    – daca e rrom, nu e tigan
    – femeia n-are ciclu
    – barbatul e in plus pe lumea asta
    – votul chiar conteaza
    – cultura nu costa bani
    – banii multi se castiga prin munca cinstita
    etc. … ce mai: traim bine, pensia ne e asigurata si vom ajunge in rai!

  11. In Chisinau , din cauza revoltei din aprilie, festivalul nu a avut loc anul asta, insa ooo, cata dreptate, ma ma apuca rasul cand ii auzeam toti bigotii facand spume la gura demonstrand debilitatea acestora 🙄 .

  12. Eu am manifestat pe blog la Dragos C., pina la epuizare 🙂

    Dragos spunea ca sensibilitatea lui estetica e jignita de parada gay – o oroare kitsch. Am incercat sa-i propun un alt punct de vedere, fiindca ala strict estetic nu mi se parea cel mai adecvat.

    Oricum, fata de demonstratia ta impecabila, BoladeNieve, a mea mi se pare de o prostie crunta : ) Stiam eu ca nu ma explicam bine la Dragos : )

  13. eu n-am spus ca sunt homofob, homofil, homo-etc. .
    parafrazand pe als, i’m the another way :).
    doar ca am spus ca nu-mi place ceva. (s-a gandit cineva ca poate chiar sunt gay – atunci ar fi trebuit neaparat sa-mi placa?) dar se pare ca nu e voie. in numele a…

  14. @Alexandru: nu te alinta:) am vazut ca nu exista sanse de succes cu argumentele logice, rationale, sobre (precum cele insirate de tine) asa ca am adoptat o cale mai usoara

  15. @dragos c: imi pare rau ca nu m-am facut inteleasa in comentariul de pe blogul tau. voiam sa aflu daca factorul estetic primeaza, iar mesajul din spatele lui poate sa duca dracului. daca judeci valabilitatea unor actiuni cu continut social-politic strict prin prisma esteticului.
    nu era vorba de LGBT – apropo de miscarile sindicale invocate de Alexandru, am putea argumenta ca participantii la manifestatiile lor put. sau sunt imbracati urat. sau orice in genul asta.

  16. @boladenieve78 – evident ca factorul estetic nu e cel mai important, e important insa pentru mine. si ar trebui gandit ca e posibil ca mesajul “adevarat”, ascuns in kitsch si traverstiuri, sa nu mai ajunga la destinatari.
    (personal, prefer mesajul unui witman, kavafis etc.)

  17. @dragos c: e adevarat ce spui, si ce zicea si Pobby cu “mentalitatile nu se schimba prin legi si parade, ci prin educatie”, dar cum faci educatia aia? in scoala, la ora obligatorie de religie? acasa, cu mamaie?
    cum faci sa ajunga la mase mesajul lui Whitman? cum le faci sa reactioneze la poezie, si sa nu zapeze inspre OTV?

  18. @boladenieve78 – pai vezi, la asta ar trebui sa se gandeasca… la metode persuasive educationale. cred c-ar fi, educatia civica, emisiuni culturale, discutii libere in licee… chiar o emisiune la tvr cultural.

  19. @raul – eu nu gasesc nimic in neregula cu notiunea de dragoste pederastica, pentru mine nu ascunde nici o fobie. mai ales cand e vorba de poezie.

  20. “Eu nu gasesc nimic in neregula cu notiunea de dragoste pederastica, pentru mine nu ascunde nici o fobie. Mai ales cand e vorba de poezie.”

    Wow. How cool is that… Mă înşel eu sau ăsta e un citat antologic, numai bun de pus în Marea Carte a Internetului? Oare se supără cineva dacă-l folosesc?

  21. @boladenieve78: la ora de religie se practica indobitocirea, se creeaza sentimentul de vina si se vand iluzii, scopul fiind formarea viitorilor clienti
    sa nu-mi spui k parada asta o sa-l schimbe pe taica-miu, de ex, care n-are treaba cu biserica, dar se gaseste mare crestin taman cand e vb de homosexuali
    dpdv-ul meu, sa marsaluiasca, dar sa se organizeze a.i. mesajul sa ajunga la cei inca educabili, chias mi-as dori asta, nici nu stii cat
    dar mi-e teama k iar vor fi doar un subiect ptr carcotasii superficiali si, culmea, mi se pare nedrept tocmai fata de homosexualii care n-au fost la parada sa cada subiectul in derizoriu
    ce sa facem? lumea s-a schimbat un pic fata de anii 60 si imaginea e mult mai importanta acum
    pentru mine homosexual nu inseamna kitsch, sunt mai… conservator
    cat despre postarea ta, e beton!

  22. kestia asta tinde sa fie (tot) de tipul: daca nu esti cu noi (gay-ii/gay-friendly-ii), esti impotriva noastra – & THIS thing sucks BIG time! 😦

  23. Din punctul meu de vedere, prefer sa fiu gay-friendly intolerant cu cei care sint ‘impotriva noastra’, decit sa-i las pe unii precum scardanelli, de maio si pe altii ca ei sa prolifereze nestingheriti. Ce vreti, sint o fiinta conformista si gregara 🙂

    Lui Dragos C. i-a fost extrem de greu sa accepte ca genul ala de mars poate avea si o dimensiune politica, de-asta am tot insistat. Cum sa nu insisti, cind ti se raspunde, de pilda: ce mai vor, nu li s-au recunoscut drepturile, prin lege? : ) Ce naiba.

    Altfel, sint de acord cu Pobby – parada asta nu e, in Romania din ziua de azi, cea mai eficienta dpdv educativ.

  24. (si mie) mi-a placut ce ai scris, bola

    iar replica asta e cea mai amuzanta :))

    Eu mi l-am copiat in caietul cu citate si expresii frumoase.

    :)))))))

  25. “cum faci sa ajunga la mase mesajul lui Whitman? cum le faci sa reactioneze la poezie, si sa nu zapeze inspre OTV?”

    Acum vreo 20 de ani era unu Florian Pittis (expirat si mort la propriu) care racnea din toti bojocii din Whitman (vreo doua ore pline), punea muzica buna si pervertea tineretul la dragostea “pederasta” (pana azi nu m-am prins de specificitatea asta la Whitman – util postul asta). Pe vremea aia nu era cu libertatea de asociere si nu se purtau paradele. Dar Whitman se purta la greu. Cum de i-o fi scapat cenzurii ca era pederast. In fond era destul de grav ca era poet. Ne cam lipsesc mortii …

  26. Pingback: Computeatralis

  27. dupa al doilea paragraf deja ma luase cu ameteala..am citit atatea in ultimul timp, chiar si comentariul blondei care crede ca gandeste..m-am certat, mi-am luat ban..si ce usurare sa ajung si la al treilea! (Freddie Mercury trebuia sa fie si el acolo, cum spunea cineva mai sus:) pana la sfarsit am tinut-o intr-un ras :)) mai ales la “Cine sint baieteii aia draguti din poza, pe care ii string putin chiloteii la subsuoara? Vreau si eu sa fac cunostinta, sa-i seduc 1 pic.”
    Daca as fi in Ro as participa la parada din solidaritate, am un boa mare de pene..dar n-as pleca fara vreo casca sau asa ceva..mi-e sa nu se lase cu oua ortodoxe! daca eram barbat ma imbracam in pompier 🙂

  28. @radu – pai nu reiese de nici unde ca Whitman era pederast. Era gay, intr-adevar, dar nici in America nu s-a facut publica orientarea lui sexuala pana dupa WWII.
    @dragos- relatiile cu minorii sunt pedepsite prin lege din motive cu totul diferite, relatiile hetero cu minori/minore y compris. Asta cu referire la a fi pederastru , i.e. a avea o relatie intima cu adolescenti (14-17 ani)
    @bola
    pe mine ma nedumeresc parlamentarii nostrii. Sau s-a schimbat legea in Romania si nu mai nevoie sa te casatoresti la starea civila inainte de biserica? Sau arunca majoritatea pisica moarta in curtea bisericii?
    iar doamna Nicolai, se refera cumva la ecranizarea dupa The Handmaid’s Tale? Pentru ca poveste (din carte) e o distopie cu referire directa la heteronormativitate…

  29. Pentru ca azi sunt intr-o dispozitie negativa, si pentru ca vad numai comentarii pozitive, puteti, va rog, sa imi spuneti cum se inmultesc ghei-i ?

  30. @Andrei Ignat

    Faina intrebare! Sa mai adaugam una: cam cat ar mai avea umanitatea speranta de viata daca toti si toate ar fi gay/les?
    Sa zicem ca – poate – ceva mai mult de o generatie (e imposibil sa nu se mai imbete cate unul vesel si sa confunde locul de adastat…)

  31. @Andrei: prin stranut, dupa cum am explicat deja:) ori prin sarut, cum amuzant a subliniat subconstientul luizei:)

  32. @Annamari: o suspectezi pe madam Norica N. ca ar fi citit Margaret Atwood? esti optimista:) cred ca de la momentul antologic in care Iliescu a pierdut alegerile din cauza unei intrebari legate de credinta in Dumnezeu, toti politicienii se simt datori sa bata matanii ca sa nu piarda voturi
    @radu: actually nici eu nu m-am prins ca batranul Walt propovaduia iubirea ghei; si oricum credeam ca iubirea e iubire si gata (naiva perspectiva, stiu)
    @1morning: ahaaa, stiam eu ca oamenii care traiesc din Amsterdam sunt nitel perversi si vor sa ne corupa cu pene, zambete relaxate si space cakes:D

  33. Văd că locul ăsta e o comoară pentru amatorii de citate bestiale:
    “Daca e glumă, nu e un raspuns.”
    @ Andrei Ignat: asta rezumă perfect atitudinea de viaţă a celor cu probleme abisale precum cea ridicată de tine.
    Ca răspuns la întrebare, propun: se înmulţesc în ritm alert.

  34. Sa ma iertati daca sint prea serios la ora asta, dar azi e liber ca e Inaltarea si domnu’ Inginer nu m-a lasat sa dorm, asa ca l-am trimis sa scrie aplicatii mai bine decit sa stea in pat si sa ofteze ca n-are servici.

    Bola, am facut circ, dar acuma serios vorbind vreau sa-ti multumesc ca ai scris asta si sa te felicit pentru articolul excelent. Da, si eu ma gindeam ca argumentatia serioasa nu foloseste la mare lucru. Bascalia pare sa fie mai pe intelesul romanului, poate functioneaza mai bine.

    Apropo de intrebarile puse politicienilor: Inca o data ma frapeaza incompetenta politicienilor romani. Domnu’ Inginer comenta ca daca lucrurile tot asa merg inainte, Romania o sa fie pina la urma exclusa din EU, cu sau fara casatorie homo. Perspectiva nu mi se pare tocmai nerealista.

    Si altfel intrebat, in Romania nu s-a auzit pina acum de separarea statului de biserica?

  35. @Andrei Ignat: ultima data cind am verificat stirile se vaicareau toti ca sintem prea multi si ca ne moare pamintu’ sub picioare din cauza asta. deci protejarea gheilor e un act de ecologie. 😀

  36. @bola: good old Walt (still) rocks! si pentru mine dragostea e numai una. cu sexul e altceva, dar si asta e cam over-rated. eu prefer dictonul “gardening is the new sex” – ca sa raman in sfera ecologicului. apropos de biologie, sa vezi libertinaj la plante … nu stiu de ce se dau mari mamiferii astia tarzii.

  37. deci eu zic asa:
    1 gay-ii ar tbui sa ceara PARTENERIATE CIVILE (k in franta), avind, astfel, un obiectiv comun cu toti hetero care nu vor sa se casatoreasca la biserica cu tot tacimul, kestie care duce – cum se stie – la divort & alte cheltuieli; in +, ar demonstra prin aceasta k statul este separat de biserica, ceea ce altfel nu prea se vede in romanik 😉
    2 de acord k minoritatea gay ar tbui protejata TOCMAI pt k nu risca sa (se) reproduca (desi exista si ‘metode specifice’ prin care o lesbiana poate avea copii de la un gay…): cum spune si v mai sus, cei care vor sa existe SI MAI MULTI copii pe lumea asta stau prost cu numaratoarea sau sint excesiv de ‘umanisti’ sau sint, pur si simplu, feeble-minded…
    3 o solutie de reglementare a relatiilor (mono/hetero/homo)parentale exista in ‘republica’ lui platon, nu stiu dc lumea nu ia exemplu de la un filozof atit de cunoscut:)

  38. @andrei ignat
    există doo ipoteze referitor la dilema înmulţirii vertiginoase a homosexualilor. cercetătorii au observat că pe vârful urechilor homosexualilor se află un număr variabil de spori minusculi. În momentele de tensiune sexuală acei spori zboară (cam ca vrăjitoarele) iar persoana ce are nefericita inspiraţie (la propriu) de a.i inspira, devine homosexuală.

    A dooa hypotesă ie que homosexualii se înmulţesc prin răsaduri: vine câte.un om inteligent, cu maniere de bun simţ creştin, de genul indivizilor din nooa direaptă care.i trăsneşte o terapie reversivă homosexualului, de genul o cărămidă dans le tete, aşa că uomoţecţualul moare, însă din acest răsad mai totdeauna răsare altul.

    Există şi o a treia ipotheză, neverificată însă: dacă vizionezi de două ori la rând miniseria Angels in America, devii homosexual.

    Te rog să mă mai chestionezi dacă mai ai vreo dilemă!

  39. @als:

    – adica aia hetero care nu vor sa se casatoreasca la beserica nu poa’ sa se ia doar la starea civila?

    – “cei care vor sa existe SI MAI MULTI copii pe lumea asta stau prost cu numaratoarea sau sint excesiv de ‘umanisti’”
    a, nu. ultima data cind am verificat, preotimea se ocupa cu inmultitul excesiv al turmei, umanistii aveau alte chestii pe agenda. 😀

  40. v,
    daca te casatoresti DECIT la starea civila lumea presupune orcum k te-ai cas SI la beserik, see? 😉

  41. Iar ajung, întâmplător, în locuri unde nu am ce căuta. Dar pentru că nu am trafic şi ocupaţie serioasă, am să observ că în comentariile la textul ăsta superb, doar Ignat şi Lefter, şi cu mine trei, reacţionează ca nişte anormali, care îşi pun nişte întrebări foarte neserioase.

    Alex Moldovan, spiritul tău de observaţie, dovedit în răspunsul dat lui Ignat, i-ar ruşina şi pe cei mai lucizi filozofi reacţionari.

    Mă întreb, voi vă daţi seama ce material grozav pentru băşcălie consţituiţi?

  42. Mai e o chestie, apropo de suprapopulare si resurse: Un homosexual care n-are copiii lui, din cite am vazut eu pina acum, cauta de obicei pe altcineva de care sa se ocupe: un nepot, un copil din Africa de la care primeste poze si scrisori o data pe an si ii trimite bani, un batrin, sau macar o pisica ceva.

  43. @pinocchio: it’s just a joke: daca esti bogat n-as putea fi eu un batran de care sa ai grija – promit poza si scrisoare anual! stiu ca problema e serioasa si e usor sa fii majoritar dar … mingea e in aer. smash

  44. @als: unii s-ar putea sa presupuna, dar eu nu stiu pe nimeni in anturajul meu de soiul asta. si nici la mine in familie nu s-a presupus vreodata asa ceva. e drept si ca unii se spala pe miini dupa toaleta si altii nu se spala. ai mei se spala toti.

    *
    bre, da’ lamuriti-ma si pe mine, ca mor in prostia-mi: sporii de ghei sint masculi si se cauta cu ovulele de ghee? ca nu mai maninc orientale in viata mea!!

    @Stefan Musat: dupa prima propozitie ai si devenit redundant.

  45. Radu, nu incurca lucrurile, please: Scrisorile si pozele erau de la copchii africani, batrinii nu trebuie sa scrie. Ca sint majoritari, na. Sau pe cale sa devina.
    😉

    Jen, pisicile are voie sa fie si ele ghei. Te rog sa nu le discriminezi, ca te spun la Frigitte Bardot.

  46. @pinocchio: Ok, mai vii de-acasa. ca deja ma dureau salele anticipatoriu de la pozitia de scris scrisori. iar poza ma tem ca te cam deprima. dar ce nu face omul pentru bani. ca-i pensia mica si … taaare departe. dar copil negru african nu ma fac, nu, nu, nu. sa stiu bine ca mor de foame, vreau sa mor alb. si majoritar. 😉

  47. corect. da io vreau sa mor in patrie (numai cand ma gandesc la balcescu, brancoveanu, brancusi, etc. ma doare inima si pun de-un infarct). crezi ca si-aici albii vor deveni minoritari? ca atunci ma duc sa mor acum.

  48. v: deci nu conteaza cum e la tine in famelie, conteaza cum crede vulgu – si vulgu asa crede

    + k mie imi plac gay-ii (d la distanta) asa, din pdv teoretic, k sint ‘subversivi’ d la natura: daca nu existau, ar fi tbuit inventati

    da alfel, ‘fenomenologic vbind’, nu-mi plac decit citiva…
    in a nutshell: i buy the idea, i don’t buy (some of) its embodiments 😉

  49. @pinocchio: eu am vazut intr-un film ca intrebarea standard (la varsta mea) e daca ai luat Viagra? nu, n-am luat. dupa cum ziceam mai sus: prefer gradinaritul – nu are side effects, doar mici arsuri, daca exagerezi. deci, domnule doctor: mai am fix treizeci de ani pana la pensie (dupa noile reguli). cred ca e varsta optima pentru infarct (mai ales daca ti se zguduie “credintele” majoritare). si dupa cum vezi sunt inginer (ma exprim greu si de obicei in riddle-uri). cred ca si asta e circumstanta agravanta la infarct. asa ca vin’ degraba.

  50. si eu tot de asta vorbeam, am inteles ce vrei sa spui (nu stiu cum as fi putut intelege umanism )

    ma rog, era un fel de gluma
    nu prea ma dau in vant dupa oameni si nu imi dau seama incotro se indreapta omenirea. nu intr-o directie buna, oricum

  51. Aaaaah, Radu: Infarctul provocat prin zguduirea credintelor majoritare se trateaza cel mai bine cu o bere. Hai, doua. Sper ca nu te dezamagesc, dar nu sint doctor in medicina (tocmai de’aia stiu mai bine, hehe 😉

    Cit despre Viagra — stii, un prieten clujean mi-a zis odata cu naduf: “…bucurestenii aia care cred ca tara se termina la Chitila!” Acuma imi vine sa spun si eu la fel: Copchiii aia de 20 de ani care isi inchipuie ca sexul se termina la 30. Ei sa fie sanatosi. Iar eu sint calmul si intelepciunea in persoana: Azi e liber, ca ne inaltam, si tocmai vin de la plivit buruieni si udat rasaduri. Nu se vede?

  52. v: ti se pare, din ce ma cunosti din scrisul p-aici-sha, k m-as da in vint dupa spetza umana?!?

    si nici animalele nu-mi plac!

    decit plantele 😉

  53. pinocchio: dom’le sunt zguduit de tot daca nici doctorii nu’s de-un singur fel. pai eu de ce ti-am mai zis riddle-ul cu varsta – vezi s-o tii confidentiala ca la pacient – doctor privilege. ma prind oamenii pe bloguri ca-s major si ma dau afara. am inteles sfatul doctorului: ma duc sa beau o bere (plus una pentru tine) desi la noi nu se inalta nimic azi (poate doar Costica si Nutzi), mai plivesc o buruiana, ma mai uit la o floare si o las moarta cu bolile de inima. ca sa parafrazez un cantec: pentru pojar sunt prea mare, pentru infarct sunt mic. ma bucur totusi sa vad ca si als intra in clubul gradinarilor.

  54. Mda, de data asta berea mea se bea in lipsa si prin reprezentanti. Recuperam cind vin la Bucuresti. Ehm vin, am spus vin?! Bun si ala. Si daca tot sintem la confidente: Eu cred ca lui als ii plac urzicile.

  55. s-a facut. e bun si vinul, mai ales pentru inima. de la o varsta trebuie sa te gandesti la sanatate. als cred ca e la vizionare ca altfel ne taxa pana acum. totusi, urzicile sunt buruieni, plante folositoare omului, sau si-si?

  56. Taxatul lui als “se poate lasa asteptat, dar, precum Orient Expresul, vine intotdeauna la momentul oportun, chit ca dupa un orar propriu.” (Si cind ne taxati, stimate domn, sa ne spuneti si data ati identificat parafraza 🙂

    Cit despre urzici, era pe vremuri un banc ardelenesc-meditativ:

    – No bade, dragi ti-s oile?
    – Mi-s dragi.
    – Si care ti-s mai dragi, alea albe sau alea negre?
    – No, alea albe.
    – Si alea negre nu?
    – No, si’alea negre.

    E buruiana. No, da’i si folositoare.

  57. no, acum am inteles si io cum e cu urzica. si cu als. multam bade. la buna (re)vedere. ca altfel ne bate bola – cred ca suntem way off-topic. si nici n-a trecut (la propriu) parada. ca sa se lege cumva.

  58. nu va bate bola, ca e anti-conflictuala:D
    ciocniti neshte vin si pentru mine, bitte.

  59. ia te uită ce am ratat eu aicişeaaa!! abia acum vin şi eu la breik of ză fer (adică la spartu’ târgului.)

    nu e corect :((( bru-hu-huuuu.

  60. e uora doişpe aproape. 3 mîţe vor probabil să şi.o tragă, altfel nu realizez de ce miaună în halu aista. (captatio benevolentiae pe fond de Fantazio şi ocheade la Achilles und the Tortoise, ultimu Kitano muvie)
    sămbătă va fi, din păcate, nu o paradă, nu o fiesta, nu o sărbătoare de care să se bucure lumea ca de orice altă ieşire din cotidian, ci o zi tristă, în care o grămadă de oameni va fi legată cu un cordon de jandarmi şi plimbată ca ursu prin satele moldovlahice, spre delicioasa bucurie a unei părţi din poporul român, care de frica amenzilor vor lăsa cărămizile şi ouăle deoparte şi se vor mărgini doar la huo poponarilor nu ne distrugeţi familia curiştilor hai sictir să vă fut în cur (ultima parte intromisivă am auditat.o myself acum 3 sau 4 ani, însă nefericitul poponar care şi.a întors voios posteriorul şi.a luat.o, iar eu n.am realizat nimic consistent pentru a împiedica această apropriere…..vedeţi dvs, tocmai îmi refăcusem o parte din dantură cu câteva zile în urmă şi nu doream în mod expres să.i pierd)
    Printre oamenii ce dau culoare vremii se disting, prin numărul şi valoarea lor, ticăloşii. Unii sunt persoane bine ştiute, care fut într.un fel oarecum metafizic ţara asta, profunzimea răului pre care.l îndeplinesc domniile lor fiind atât de….adâncă încât se situează după fizică. Alţii, cei mai mulţi, nu au notorietate naţională, îi ştiu doar cei ce pătimesc de pe urma lor. Dar aşa necunoscuţi, se află pretutindeni, întinşi ca o pecingine, uneori atât de amabili încât pe bună dreptate te întrebi cum ar putea fi acel om un …ticălos.
    Numindu.l pe ticălos am putea crede că am spus totul despre el. Aşa şi este, însă nu toată lumea intuieşte toate atributele ticălosului, căci ele nu.s chiar atât de evidente.
    Ticălosul, adică am spune, nemernicul, netrebnicul, mişelul şi canalia de lângă noi. Ticălosul de carieră adică. Dar sunt şi ticăloşii la început de carieră, trepăduşii, oamenii de nimic, secăturile, hahalerele slugarnice şi linguşitoare, fripturiştii de ocazie, javrele şi jigodiile ce mai pizdesc câte.un tertip, înfigăreţii şi băgăreţii, şmecherii şi sforarii pischeri, făţarnicul, javra şi jigodia, potlogarul şi panglicarul de la casa de bilete, lepădătura şi pramatia carele te jecmănesc când ie lumea mai dragă.
    Adevăraţii oameni ai dracului, de care tot miaună ţopârlanii ortodocşi, nu sunt pidarii şi poponarii, curiştii şi adulatorii ochiului maroniu, găozarii şi pidosnicii, căcănarii şi pizdele naibii care vor merge mai liniştiţi sau nu printre jandarmi, sămbăta. (deşi sunt destui şi printre ei; oameni suntem cu toţii)
    Adevăraţii oameni ai dracului sunt cei care vor sta pe margine şi se vor ruşina. Pentru că acest gen de ticăloşi sunt foarte ruşinoşi. În faţa Domnului Isus Hristos, aceşti ticăloşi sunt ruşinaţi şi ruşinoşi şi sfioşi faţă de nenorocirile carele se petrec în faţa ochilor lor şi ai Domnului implicit.
    Însă în faţa semenilor lor (cei ce stau în ţarcul jandarmilor, cei ce îi vor privi de la balcoane şi pe unii şi pe alţii, cei ce vor privi din faţa televizoarelor) se vor arăta în o parte din splendoarea lor: câţiva neruşinaţi, groşi de obraz, grosolani, mitocani, mârlani de ocazie, mojici, bădărani, ţopârlani de neam prost, nişte ticăloşi faţă de care, dincolo de orice ură îndreptăţită, nu poţi simţi decât scârbă, greaţă, silă şi o nelimitată lehamite.

    După hipotalamusul meu de heterosexual ateu şi ticălos, nu există nimic mai rău decât cruzimea faţă de semenul tău, însă în acelaşi timp, nimic nu ne poate face să credem că oamenii vor înceta să tortureze, să înfricoşeze sau să umilească oameni. Ne rămâne speranţa că în viitor, toţi aceşti ticăloşi vor citi din întâmplare în vreo carte aiurea următoarea frază:

    “….şi că în numele unor principii nobile…..şi.au masacrat şi înjosit cu bună ştiinţă semenii, iar acest lucru……bla bla bla bla……NU A FOST INTENŢIA LOR INCIPIENTĂ”

  61. @Lorena: pei daca umbli creanga prin cafenele sa lecturezi cu public, deh:) (nice outfit, btw)

  62. @bianca
    problemul cu pleşul ie cacu noicul….atunci când îl asculţi vorbind e calumea de tot, atunci când îl citeşti, îţi pui mâinile în cap.
    aş hi fuoarte fericit să.ţi explicitez la o birra de ce minima somalia ie o colectie de platitudini sforaite.
    ca un preambul, nu citesc bucoavne pentru a acumula colecţii de adevăruri sau Adevăr, ci pentru a mi se scula…firele de păr de pe spete atunci când dau de un pasaj bine scris.
    viel spass!

  63. nu’sh dc va bateti capu cu naivitati d-astea…
    PEOPLE suck, nu e cazu d nicio discriminare!

    ps iar booktrotter vede filme proaste, gen achilles & the tortoise, da probabil k nu-si da seama 😉

  64. @als
    ba probabil ca.si da seama. nu mi.a placut, mais îs obsedat de faciesul de yakuza a lui kitano.
    cred que unul din criteriile dupa care am putea judeca un muvie drept gut or bad, ie sa incercam sa ne imaginam cam cum ar arata o bucoavna scrisa dupa respectivul film. in cazul de faţa, ar trebui un scrib foarte benefic ca sa iasa ceva.
    ps. ce….legatura avea…?

  65. Book-ule
    Da? Atunci tine-le acolo, neicusorule, si poate iti vine ideea sa te tragi de urechi. Eu l-am ascultat relativ mult pe Plesu, ca mi-a fost profesor, dar prefer sa il citesc. Si pe spete mi se scoala oleaca de piele, ca nu-s dotata cu par. Ghinion.

  66. @als
    îţi dau dreptate. de fapt nu-ţi dau eu nimic, o ai tu. gândul meu era că o carte bună rămâne o carte bună chiar dacă dai peste pagini risipite cu o scriitură stângace, pe când într.un muvie câteva secvenţe ratate îşi pun amprenta pe tot filmul. par d.example, dacă scena dansului din pulp fiction (which btw se aseamănă, cel puţin ca modalitate de construcţie cu scena dansului din a band apart) sau citatul din ezechiel ar fi fost unul banal, cred că tot filmul ar fi avut de….suferit.

    iar achile şi tortoiza nu ie chiar atât de rău. kitano are idiosincraziile sale pe care vrea să ni le arate cu tot dinadinsul. să nu uităm că şi felina şi godardul au mers intens pe propriile descrieri ale realităţii.

    @biancas
    “Criza morală e presentimentul punctului final, dublat de
    incompetenţa traseului optim. Conştiinţa morală începe cu recunoaşterea acestei
    incompetenţe şi nu cu întîrzieri speculative asupra existenţei (sau nonexistenţei) capătului
    de drum. E drept că ce-ul scopului e, în etică, atît de legat de cum-ul căii, încît, nu o dată, el
    apare ca o simplă îmbobocire finală, ca excrescenţă ultimă a unei creşteri preformate în
    vederea florii. Calea şi ţinta sînt coextensive fără ca, prin aceasta, calea să se destrame în
    cuprinsul ţintei sau ţinta să se risipească în dinamismul căii. Calea şi ţinta alcătuiesc,
    împreună cu figura mobilă a călătorului, corpul unitar şi treimic al căutării morale, limita ei
    şi infinita ei diversificare posibilă înăuntrul acestei limite date.”

    ţie chiar îţi face plăcere să citeşti o carte întreagă cu chestii din astea? banalităţi din astea analitice pe care şi un student la pilosopie in anul 3 le poate scoate din doo concepte? îţi recomand petru creţia – eseuri morale, pentru a observa deosebirea

  67. Book
    Shame on me. Imi place la nebunie. Pfuai, auzi tu ce frumos suna: “E drept că ce-ul scopului e, în etică, atît de legat de cum-ul căii, încît, nu o dată, el apare ca o simplă îmbobocire finală, ca excrescenţă ultimă a unei creşteri preformate în
    vederea florii” Am dat copy-paste de le tine. Da-mi si mie sa citesc asemenea “excrescente” de la studentii in anul trei la filosofie, sa ma bucur si eu.
    “Calea şi ţinta sînt coextensive fără ca, prin aceasta, calea să se destrame în cuprinsul ţintei sau ţinta să se risipească în dinamismul căii. Calea şi ţinta alcătuiesc, împreună cu figura mobilă a călătorului, corpul unitar şi treimic al căutării morale, limita ei şi infinita ei diversificare posibilă înăuntrul acestei limite date.” Extrem de frumos, la mine bun :-)) Lasa, ca si asa sintem in afara discutiei. Nu-ti place, bine. Il doare in freza pe Plesu daca noua ne place de el sau nu.

  68. @ booktrotter: da, numai k prezenta unor ‘idiosincrazii & proprii descrieri ale realitatii’ nu transforma automat un film intr-un film bun…

  69. Pingback: Trilema - Un blog de Mircea Popescu. Postul Saptamanii, 18 - 25 Mai

  70. @Pinocchio: actually imi scapase:) backlinkul intrase la spam, eu intrasem in vacanta.. 10x pentru semnalare

  71. Si blondele nu gandesc mai degraba. Frumos scris, m-ai indus in eroare cu titlul. Bine spus, frumos scris!

  72. Pingback: Postul Saptamanii. pe Trilema - Un blog de Mircea Popescu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s