me, myself & my books

de la raul aterizeaza leapsa beletristica de primavara.. here it goes:

1) ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecã?
stephen king:D + la egalitate de puncte cu vladimir nabokov, paul auster si julian barnes.

2) din ce carte ai mai multe exemplare?
din niciuna.

3) de ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezat în secret?
fanteziile mele sunt cu oameni reali

4) ce carte ai citit cel mai des?
“aventurile lui tom sawyer”

5) care era cartea ta preferată la 10 ani?
“papillon” – henri charriere

6) care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?
cyril collard – “noptile salbatice”

7) care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?
salman rushdie – “versetele satanice”

8)daca ar trebui sa obligi pe cineva sa citeasca o carte, care ar fi aceea?
indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.

9) cine crezi că ar trebui să câştige premiul nobel pentru literatură?
who cares

10) ce carte ti-ar plăcea să vezi ecranizată?
ion creanga – “povestea pulii”

11) descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar?
visez mai degraba locuri decat personaje, si acelea din realitate, nu din carti

12) care e cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?
“cum sa fii o lady” – Candance Simpson-Giles. si ceva gen “codul manierelor elegante” (le-am citit degeaba:) )

13) care e cartea cea mai dificilă pe care citit-o?
cred ca “homo ludens” a lui huizinga (nici n-am citit-o pana la capat..)

14) preferi autorii francezi sau ruşi?
francezii + nabokov:)

15) shakespeare, milton, sau chaucer?
shakespeare

16) ce te deranjază cel mai mult în activitatea lecturii?
ma deranja cand eram mica, pe vremea lui ceausescu, ca trebuia sa citesc cu manusile in maini (era congel in casa) si ma chinuiam foarte tare sa dau paginile.

17) care e romanul tău favorit?
“ultima licorna” – peter beagle. si “priveste, inger, catre casa” – thomas wolfe

18) joci ceva?
badmington, dar n-am cu cine

19) povestiri scurte, schiţe?
daniil harms. saki. povestirile lui salinger.

20) non-ficţiune?
toffler, richard dawkins, niste carti despre film

21) scriitorul favorit?
n-am un favorit, doar mai multi care imi plac

22) ce scriitor crezi că este supraevaluat?
pascal bruckner

23) ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?
o carte de bucate

24) şi…acum ce citeşti?
warren buckland – “film studies”

cine mai doreste, cine mai pofteste sa se joace de-a oracolul intelectual.. sa indrazneasca!

14 thoughts on “me, myself & my books

  1. Sint cu totul si cu totul de acord cu 6. Si mai ales cu 22 (si ultracelebra Luni de fiere mi se pare supraevaluata, ce sa mai zic de ceva gen Copilul divin…).

    Imi place alaturarea dintre 10 si suavul 17 🙂

    Ai perfecta dreptate si la 14 🙂

  2. deci când mă-ntorc, mergem în parc și jucăm badminton, da? sper că ai palete.

    mi-a plăcut aia cu întreptaru orto 🙂 și n-am citit ultima licornă, da dc e romanu tău preferat, o să-l citesc.

  3. haha, bruckner – ‘filozoful’ coafezelor 🙂
    nu ma-ndoiesc k i-ar fi placut mult raposatei teroriste

    dar o ‘carte de bucate’ pe o ‘insula pustie’, hm… that’s what i call sophistication

    ps vezi k p daniil harms l-ai facut femeie, femeie!

  4. @als: lol, merci, am corectat acush.. ar fi fost o femeie misto, nonetheless:)
    @luiza: am palete, am fluturasi, am entuziasm, tot ce trebe. e cam basm cu licorna, dar mie mi-a placut mult.
    @ixtab: nu stiu restul lumii ce are, eu am inceput sa-l detest de la “noua dezordine amoroasa”, mi se pare un fel de coelho frantuzit cu spoiala de cinisme cool
    @alexandru: ecranizarea sa fie facuta de mircea daneliuc, am uitat sa precizez:D
    @booktrotter: thanks, l-am pus la arhiva

  5. ah, cat sunt de acord cu Pascal Bruckner!!!! am citit cu chiu cu vai vreo doo mizerii, care m-am chinuit de numa-numa!!!
    cat despre indreptarul ortografic ortoepic, si de punctuatie foarte tare mi-a placut, ce ai zis.

  6. @Pinocchio: e mai mult decat un basm, indeed, am vrut doar sa previn lumea ca avem de-a face cu vrajitori, printi si alte asemenea:)

  7. panala ecranizare…poti sa vezi o punere in scena a “Povestii”
    se joaca la Green
    (e bine de stiut)

Leave a Reply

