biruri si poveri

snap out din nostalgiile saizeciste cu doamne de-acum fanate, rogu-va, si ajutati-ma cu niste informatii prozaice. daca puteti.

se dau urmatoarele indicii:

-una bucata proprietate aflata in Bucuresti pe numele propriu si personal

-schimbat domitzil (dinspre Constanta inspre Bucuresti) asta-vara

-primit tot pe adresa din Constanta fitzuica de la directia locala taxe/impozite ca sa-mi platesc impozitul pe casa

-acu venit moment critic de declarat venituri din alea pe formularu 200

Deci: eu unde trimit formularu respectiv? in continuare la Constanta? tre sa umblu pe aici pe la vreo circa fiscala (bat in lemn) ca sa le fac cunoscut stimabililor k mi-am schimbat domiciliul? sau cumva in mod miraculos ezista vreo colaborare intre politie, primarie si alte institutii astfel incat sa se stie ca loaza de mine vegeteaza in alt staul?

One thought on “biruri si poveri

  1. Singurul lucru pe care il gasesc rascolind prin sacul meu cu povesti este: Oricit de proasta ar fi parerea ta despre organele respective, tot le vei supraestima. Mind that.
    (Eu am verificat asta in Germania: Asa e.)

Leave a Reply

