orbire si cutremur

cica ar fi fost cutremur aseara. vorbeste lumea. habar n-am avut, cred ca eram anesteziata de “Orbirea” lui Meirelles.

din fericire n-am citit romanul lui Saramago, asa ca filmul nu m-a revoltat / enervat / exasperat, mi s-a parut doar banal / previzibil / didacticist

facut pentru cine ar vrea sa vada un disaster movie dar se jeneaza sa spuna ca a fost la ultima productie cu Will Smith

pretentii filozofice care raman nejustificate, cateva trucuri ieftine (obiectele invizibile de care se izbeste cate un personaj, si care se materializeaza apoi din albul laptos inconjurator), parabola in care cineva a uitat sa adauge semnificatia, predica politically corect despre dezumanizare, pierderea valorilor in epoca tehnicista blablabla

“lord of the flies” meets “1984” kinda thing

pacat de Juliane Moore, care are un repertoriu de expresii mai vast decat cele afisate aici

m-am amuzat la “i just call to say i love you” racnit de Gael Garcia Bernal in microfoanele spitalului-carcera, chiar daca stiu ca a fost un efect cautat

(but i hated voice-over-ul lui Danny Glover)

apropos de chestii enervante, plecaciune la Andrei Gorzo si afurisenia lui la adresa lui Guy Ritchie.. personal n-am cazut pe spate la “lock, stock & 2 smoking barrels”, nici la “snatch”, m-am gandit ca n-am eu sensibilitatea necesara, pe urma a venit “swept away” care a intrat instantaneu in topul personal de cele mai proaste filme EVER si n-am mai asteptat nimic

macar pt asta si tot trebuia sa-mi inving timiditatile si sa-l pup pentru autograf (da, bine “Mamma mia!” sux, ok?:) dpdv cinematografic, that is), dar n-am indraznit, parea deja exasperat de duduile care fusesera in fata mea, asa ca m-am balbait si am pastrat distanta, as i alwayz do

7 thoughts on “orbire si cutremur

  1. (scuze, OFF-topic!)

    pt k unii inca n-au aflat k dilema veche nu apare online decit in martea ulterioara aparitiei (adica dupa 1,2,3,4,5,6 zile) iar foarte-‘democraticul’ domn wandering elf NU da drumul unor comentarii ale mele in care precizam acest lucru, ma vad nevoit – prin amabilitatea bolei care, btw, a scris la acel nr (471) & mai are, am inteles, si un comentariu in asteptare in adormirea de blog al dlui elf – sa postez AICI aceasta informatie!

    oricum, se anunta un nr hot kiar si online… after all, e dspr conflicte 😉

  2. als – stai blind. Chiar daca numarul nu apare pina marti, el exista deja pe web , inlocuind ce trebuie – nici nu e greu.

    De ex:
    pentru Dilema “Conflicte”, sectiunea tematica, nr 270, linkul este
    http://www.dilemaveche.ro/index.php?cmd=sectiune&nr=270&s=1

    OK – acum, pentru cea cu numarul 271, ghici care va fi linkul ?

    http://www.dilemaveche.ro/index.php?cmd=sectiune&nr=271&s=1

    Ca dovada, iata postul bolei :

    http://www.dilemaveche.ro/index.php?nr=271&cmd=articol&id=10473

  3. we: am crezut k esti venit in romania de paste, duh

    ps cum am scris si la lektor, pt mine este case closed, pt k alfel ‘fac rating’ la terorista’s story & kiar n-am niciun kef…

  4. @wandering elf: multumesc de publicitatea gratuita, nu am de gand sa (mai) discut pe acest subiect, sanatate, spor in toate.
    case closed.

Leave a Reply

