un job de cacat

cand eram eu mica si complexata ca nu am imaginatie si ma macin intr-un job cu multa rutina, ma gandeam cu invidie la creativii din publicitate… maaama, ce misto trebuie ca era sa umbli asa teleleu sa cauti idei; sa nu fii intepenit in programul 9-5 (acuma am nimerit la 9-6, si mai si); sa lucrezi cand ai tu inspiratie si in rest s-o freci artistic prin cafenele sau aiurea.

noroc cu reclamele din ultima vreme si inclinatia lor scatologica, ca asa mi-a mai pierit din admiratie si m-am consolat cu ideea ca si copywritingul e un job de cacat.

nu era suficient copilul ala chinez care sta pe wc, presupunem ca produce ceva si dupa aia se plange la maica-sa “pfuuu ce urat miroase”

a mai aparut un retard mic care spune “vreau sa fac treaba mare in baia lui Paul!” (saracu’ Paul, cu ce-o fi gresit)

si mai nou am vazut ceva absolut horor, cu o doamna care intra in buda dimineata si mai iese seara, cand sotul vine obosit de la munca si o intreaba “Ce ai facut azi?” “Mai nimic” spune doamna ofticata, dupa ore lungi de chinuri inutile (desi trage si apa cand iese din camera de tortura, oare de ce?)

si pentru ca prostia nu doare, le urez creativilor care au ouat ideile de mai sus multe zile constipate si un sejur prelungit in baia lui Paul. cu copilu’ chinez cu tot.

7 thoughts on “un job de cacat

  1. las k eu stiam asta cu paul de la italieni, bine, mai modificata, era tot kinezu care urla “che puzza, mamma!” si nush ce zicea ca la altu nu pute.

    saracu Paul.Cum ar fi sa ma terzesc la usa cu u copchil urland “vreau sa fac treaba mare la tine in baeee?” They must be on the bad shit, i swear.

  2. deci promit solemn ca prietenii copilului meu, cand o veni vor intra intr-o baie urat mirositoare, si asa ma asigur ca nu ma trezesc sa imi vina vreunu ca vrea sa faca la fimiu acasa :))
    da, ai dreptate, chiar si eu ma gandeam la astea, sunt horror, frate. Cel putin aia care sta in baie “toata ziua” mi se pare geniala si totusi nu a facut ” mai nimic” deci totusi, ceva ceva a facut , ca altfel nu tragea apa si ii raspundea sotului ca nu a facut chiar nimic 🙂

  3. Pai reclamele astea sunt consecinta fireasca a stirilor de genul ‘ce maninca/ ce bea romanul de paste’ (sau alte ocazii si ne-ocazii). Astia suntem, mincam , ne c*** m (sau nu, si atunci ajungem la urgenta si o mai punem de-o stire)si ne f***m (asta in best case scenario).

  4. pai, fratilor, asta e situatia: e criza, nu mai conteaza decit cele doua extremitati ale sistemului digestiv, ca sa zic asa. in publicitate ca si-n viata. ati vazut ca si cu detergentii au lasat-o mai moale.

  5. Observatiile dv m-au amuzat peste masura pentru ca si eu am ajuns sa cuget adanc asupra acestor reclame si demult ma intreb de ce copilul din baie trebuia neaparat sa fie chinez si, mai nou, ce tranzit intestinal avea doamna care a stat aproape o zi intreaga in baie…ce idee bizara sau chiar sinistra o fi avut creatorul clipului publicitar sa pedepseasca o femeie intr-atat!?…nu mai spun ce pasionata sunt de povestea fara sfarsit stil serial a cascavalului Delaco cu personajele alea muschiuloase si agresive, desprinse parca din curtea Mafiei…
    Si pentru ca va scriu, indraznesc sa va intreb, in afara problemei, daca anul acesta ati reusit sa intrati pe site-ul editurii RAO care promite “un nou univers” fara sa se intample nici o minune.
    Numai bine si daca e posibil astept un raspuns.

  6. @Iordana Ferent: pitecantropii din reclama Delaco sunt probabil modelele de succes din societatea romaneasca (dealtfel exemplare de genul ala se pot intalni din belsug pe strazile Bucurestilor)
    cat despre Rao, zatzul din cafeaua mea spune ca nu mai e cazul sa asteptati nimic. poate doar miracole. cine stie..

  7. Thanks pentru raspunsul very fast. Mi-e greu sa ma obisnuiesc cu tacerea asta apasata si prelungita de la RAO. Va citesc in continuare cu interes.

Leave a Reply

