easter

am executat, deci, activitatile traditionale de sezon

like infulecat pasca, oo, drob, fripturi, cozonaci, bors de miel (si nitica salata, de decor)

am suportat stoic, fara (prea multe) replici acide, conversatiile pe teme religioase din familie

am trimis zero sms-uri cu texte lacrimogene despre lumina din suflete si pacea din inimi si mieii sacrificati pentru mantuirea neamului

am vazut “Choke” – se poate considera ca a fost film tematic, din moment ce un personaj de acolo se banuia a fi clonat din preputzul mumificat al lui Gizas

am fumat in liniste la soare in dimineata de duminica, intinsa la soare in curtea de la tara, numarand florile care anuntau ciresele viitoare

am blestemat iarasi drumurile romanesti la intoarcerea pe autostrada, intr-un puhoi de lume care, undeva pe la kilometrul 20, se taraia in pas de melc pentru ca, vezi bine, se gaurise asfaltul (nu, nu gropile alea de acum 1 an, carpite mereu cu petice de bitum, o groapa mai zdravana, pe un pod)

am dormit in medie 6 ore pe noapte iar acum astept weekend-ul, sa ma odihnesc un pic

2 thoughts on “easter

Leave a Reply

