god bless you, susan boyle

are 47 de ani, sprancene care l-ar face invidios pe Mircea Albulescu si un ras pitigaiat, e somera, locuieste intr-un satuc din Scotia cu pisica ei Pebbles si nimeni nu a sarutat-o vreodata

cand am dat click pe linkul de la youtube am crezut ca o sa fie iarasi ceva penibil si amuzant precum “ken lee”

asta pana cand a inceput sa cante

si de doua zile incoace imi darama toate cinismele de cate ori o vad si o revad si o ascult iarasi

multumesc, Susan Boyle

8 thoughts on “god bless you, susan boyle

  1. stau sa ma-ntreb daca succesul lu susan b nu se datoreaza SI faptului k arata cum arata… i mean, u don’t expect miss piggy to have THAT voice, do u? 😉

  2. aoleo, simon ala cu dintii lui albi… imi vine sa-i lipesc o ciunga neagra p ei

    noroc k nu ma uit
    decit cind posteaza bola cu miss piggy singing 😉

  3. sper sa nu slabeasca si sa se faca englezoaica-scandura acra si cu batz in kur. atata zic:)

  4. subscriu la tuvia. doi ani de zile am vaz’t englezoaice de trei ori pe zi si-ntre mese. cu totul, sa fi fost fo doua slabe, dintre care una era bolnava, ca-n bancu’_cu soricelu’ si elefantu’.

Leave a Reply

