pr tips and tricks 2

  • cand deja schimbam al 10-lea mail, ar trebui sa stii ca ma cheama Adela, nu Stela. mai ales atunci cand adresa mea de mail e tot ceva cu “adela [at]…”
  • cand imi scrii “Trimite-mi te rog sigla voastra ca sa o atasem [sic!] la promovare” ar trebui sa te uiti dracului intai daca nu cumva sigla noastra nu ESTE DEJA prezenta pe material
  • cand imi scrii “Am atasat un comunicat si un afisi pentru saptamana asta” si e deja a 3-a oara ca scrii “afisi“, inseamna ca nu e greseala din viteza, inseamna ca ESTI PROASTA. rau!!!

e misto ca pe tipa asta am gasit-o pe google. cu poze pe un site de dating. la mare la soare cu bustul (acoperit,ce-i drept) la inaintare. si cracita in pat, pe o plapuma, in desuuri negre si sosete albe!!! aviz amatoarelor care isi tocesc coatele pe la mastere…

citez din prezentarea dp situl cu pricina: “Am nevoie constanta de provocare pentru ca imi place viata” – pai incearca un DEX, un Indreptar ortografic, ortoepic ceva.. sa vezi provocare, nene!!

17 thoughts on “pr tips and tricks 2

  1. acuma … daca tot i-ai facut reclama, puteai sa dai si tu un link pentru amatorii … de provocari. =))

  2. @intj

    Ei, hop si tu acuma, ca sa dea link. Cum sa dea link? Nu da nimic. Dar folosind metode specifice, cum am procedat si eu, vei afla ca pe fata o cheama L., are 22 de ani si este din Bucuresti. Are sosete scurte, picioare lungi si obisnuieste sa-si petreaca noptile in balciuri.

  3. adica ce vreai pentru ca sa zici cu “aviz amatoarelor care isi tocesc coatele pe la mastere”….?? :))
    datorita tie incep ziua mult mai optimista. eu n-am de-a face cu asemenea lighioane, macar.

  4. 1-silicoane
    2-fuste mini
    3-privire tampa , zambet larg
    4-disponibilitate mare-mare la working overtime / overnight

  5. capitulez. n-am de nici unele, ba chiar dimpotriva, as putea spune. ma rog, adica privire tampa si zambet larg as putea sa produc, mai ales in conditiile in care as vedea silicoane asortate la mini. mi se pare prea cool.

  6. bola hani, vrei pt k sa zici k aceleasi reguli s aplik si dk intervievatorii sint intervievatoare…? 😉

  7. @Rhetta Marx

    ai dreptate: daca taceam, filozof ramaneam! da’ nah: cat traim invatam … si cu ocazia asta am mai invatat 2 chestii.

  8. aoleu, cred ca pe aia cu “afisi” o stiu si eu. sau sunt mai multe?

    cat despre ce iti ataseaza sau nu in mail, nimic nu ma mai mira

Leave a Reply

