da,da,da!

deci!

1. Figura iconica a jazz-ul modern, Diana Krall va concerta pentru prima data la Bucuresti toamna aceasta, pe 22 noiembrie 2009, la Sala Palatului! Concertul va fi inclus in turneul de promovare a celui mai recent album ar artistei, „Quiet Nights”, ce va fi lansat si in Romania in luna aprilie a acestui an.

2. Ziua Zero de B`ESTFEST (1 iulie) aduce o noua confirmare: WHITE LIES, revelatia scenei indie a anului 2009, vine pentru prima data la Bucuresti!

me HAPPY!!!


5 thoughts on “da,da,da!

  1. Me happy too! Mai ales pentru Diana Krall. Dar poate merita spus ceva mai mult despre albumul pe care-l promoveaza. Quiet Nights (poate ca nu era petrecere in bloc) este prescurtarea de la Quiet Nights of Quiet Stars (sau Corvocado la mama Brazilia), o bossa nova celebra (din galeria fetelor din Ipanema). Melodia e compusa de Antonio Carlos Jobim si varianta pe care o iubesc cel mai tare e pe albumul Gilberto/Getz din 1963. Versiunea Dianei este corecta, cool (nu in sens jazzistic) si cam plictisita (era sa zic p(r)ost-moderna – na, c-am zis-o). Cam ca tot albumul, care e un album de balade si bossa-nove (antigue). Probabil ca temperamentul Dianei este ceva mai dinamic. Oricum pentru ca noi suntem contemporani cu jazz icon-ul Diana Krall, ea este best available version pentru niste piese superbe din repertoriul clasic. Si mi se pare minunat ca Diana se apleaca asupra acestor piese pentru a le propune unei noi generatii. Avem deci sase luni sa ne pregatim pentru concertul Dianei, timp in care eu am sa ma afund din nou in spiritul bossa-novei. Daca vor si altii probabil cel mai bun punct de plecare este blogul lui zecalouro: loronix.blogspot.com.

    Si ca sa nu iau reflectoarele de pe Diana Krall, favoritul meu este All For You (cu subtitlul A Dedication to The Nat King Cole Trio). Acolo este cred eu Diana at her best. Daca va intrebati ce era cu Nat King Cole Trio – google it. Ne vedem la concert.

  2. @radu: 10x for the info, eu m-am grabit sa pun doar headline-ul:) cu atat mai bine daca e bossa-nova, chit ca Diana nu e tocmai Astrud Gilberto:)

  3. tot ce pot pt k sa sper este k ‘radu’ d mai sus, care vrea sa se vada cu tine la diana (si tu mergi cu mine, ti-e clar!), sa nu fie ACEL ‘radu’ dp blogul lui isuciu…
    caz in care i’ll skip the concert (if i can’t skip the country altogether! 😉 )

  4. @alex leo serban
    Dracusorule, esti neobosit si in saptamana patimilor. Si eu care credeam ca daca postul nu e cu satanisti si metalisti n-o sa te intereseze. M-ai demascat! Ce-i drept te credeam deja plecat! My mistake! Incepusem sa ma distrez cu bloggurile – tara virtuala e mai mare ca aia palpabila (fara conotatii d-alea). La concert o sa vin incognito ca sa nu va deranjez! E bine asa ubicuitatea dvs?

    ACEL radu

  5. @boladenieve: (on a serious note) m-a bucurat initiativa ta si de aceea am vrut sa-mi aduc “umila jertfa”. M-as bucura sa fie cu folos.

Leave a Reply

