bookcrossing undercover

am schimbat asadar bibliotecile – trecut la stil minimalist pe alb (yap, ikea) – si am ramas cu un teanc de carti pe care fie le am in dublu exemplar, fie le-am citit si nu cred ca le voi mai reciti vreodata

m-am intrebat ce sa fac cu ele – n-am chef sa le tarai la anticariat, nu sunt potrivite pentru copii de scoala ca sa le donez in cartier, sa le arunc la gunoi mi-e mila

m-am gandit sa le plasez la schimb de carti, dar exista riscul sa nu le vrea nimeni si sa le care organizatorii acasa (+ sa ma injure din cauza asta 😀 )

am vrut sa incerc bookcrossing, dar sunt convinsa ca in Romania nu functioneaza – sa gasesti o carte, sa o citesti si sa o dai mai departe? eventual sa mai si scrii impresiile undeva pe net? prea complicat … mai bine o tii in biblioteca, langa colectia din CanCan

asa ca fac un soi de bookcrossing undercover: iau cate o carte cu mine in rucsac si o plasez pe undeva – in tramvai, intr-un taxi, pe o canapea la mall, pe cutiile de scrisori de la bloc

nu stiu cine se bucura de ele, daca se bucura, daca le vinde mai departe sau le foloseste pe post de hartie igienica, si nici nu ma intereseaza. vreau sa cred ca macar una din cele aproape 30 o sa faca pe cineva sa zambeasca. mie mi-ar fi de ajuns.

11 thoughts on “bookcrossing undercover

  1. daca tot vrei sa le lasi in diverse locuri… de ce nu le pui etichete de bookcrossing intai? probabil n-o sa fie inregistrate (ale mele n-au fost), dar who knows…

    …iar inainte sa le abandonezi posteaza o lista cu ele, poate le vor cititorii tai fideli 😀

  2. fata, sa le lasi asea, diseminate prin bucuresti, suna romantic & & strategic & filantropic, da la noi nu tine – e k si cum le-ai arunca diRECT tot la gunoi… 🙂

  3. am facut asta cu un Celine, nu mai stiu care, stiu ca l-am lasat intr-o cabina telefonica. a stat acolo cateva zile pana sa dispara.

  4. @dragos: pai aveam eu asa o idee naiv-romantica cum ca mai bine sa le gaseasca cineva care in mod normal nu citeste, nu merge la biblioteca etc etc si sa aiba o revelatie existentiala:)

    plus ca ma tem de birocratie in relatia cu bibliotecile – am ramas traumatizata de la Constanta cand am vrut sa ma inscriu la Judeteana, imi trebuiau niste chestii anume pt facultate, si alea de acolo s-au uitat cu scarba la mine si mi-au spus din varful buzelor “hm, abia acuma veniti la biblioteca la 20 de ani, tineretu’ din ziua de azi” etc etc.

  5. cred ca exagerezi, pt permis iti trebuia numai buletinul si o taxa.
    in fine – o idee – puteai sa te duci la o scoala si sa le oferi, pur si simplu. dar asta daca nu era sade sau altceva…

  6. Pingback: talcioc urban « BolaDeNieve

Leave a Reply

