next, deci

well, o sa merg azi totusi la Jude (lucky me ca posed legitimatie, desi au scris pe ea ca sunt de la “cinemateca” -?!?!?, e grele si cu copy paste din cererea de acreditare, bag seama) – din cate vad la raul o sa fim cativa in sala, ca publicu’ aparent nu are acces decat cu abonament, asa tampenie n-am mai pomenit

dau skip la “Tokyo!” ca m-am hotarat sa plec la Constanta

in schimb astept chiar cu nerabdare “Next”-ul de saptamana viitoare – din ce am retinut azi intre filmuletele prezentate pe scurt ar fi asa..

All my dreams on VHS (foto)
Martians go home
The ballad of Betty and Joe
The blindness of the woods (sooooo kinky, so fun)
A. Effect
Legend of John the inverted (imi aminteste de Canutza om sucit)
Taxi Wala
Grown up
La neige au village
Danut pleaca pe vapor (cu manele, frate:D)
Fabulosul destin al lui Toma Cuzin

destule, zic, planul ar fi sa merg in fiecare seara pe-acolo, sper sa reusesc sa ma tin de el (vedeti aici trailerele tuturor filmelor din competitie)

all-my-dreams-on-vhs-still1

way to go, Gorzo 🙂

9 thoughts on “next, deci

  1. am fost, deci, valeu, aboa am gasit loc, ne’au expediat de la balcon in sala, din sala la balcon pe motiv ca jos sta juriu si aia cu bilete si sus aia gratis (frati’miu e student, dar io numa sunt, nha).pan la urma am stat langa un nene care cica era critic or smth, dar a ras ca dobitocu de cate se auzeau cuvinte cu P.ce sa zic, a fost bine.Cred.Cam penibil momentu de la sfarsit, zicea si frati’miu, nimeni nu vroia sa puna nicio intrebare, chiar asa?

    de fapt mam gandit dup’aia, cum de n’a murit intoxicata cu suc saraca Delia? :))

  2. penk in sticle nu era suc adevarat, era ceai or smth
    in filme decit se prefac k beau ce zic k beau
    + k n-au filmat in ac zi toate dublele 😉

    alfel da, era moarta acu
    personaja
    delia deci

  3. Nu am cum sa ajung a Next, pe nicaieri. Mi se pare interesant “Taxi Wala”, daca lasa cineva doua randuri despre el dupa ce-l vede raman dator.

  4. pai asa ma gandeam si eu logic ca orice ar fi murit de la Bibo&Cola :)) bine, posa mori si de la ceai! stiu ca n’au filmat in ac zi, am citit un interviu, ceva.Oricum ma bucuram ca delia e din liceul (fost, ma rog) meu 😀

  5. da, da daca era asa (= ar fi murit de la ‘bibo’) era mai realist zic eu!
    crek scenariu nu e bine documentat… & s-a ratat si un final-antireclama profund moralizator & demobilizator 😉

  6. @tuvia: stateai langa nenea ala care se hahaia pitigaiat la orice prostie undeva mai in spate? poor girl:) oricum lumea se radea mai peste tot – especially langa mine in fata, unde stateau p jos niste copii (studenti la film or smth)
    acu’, sincer, nu m-a dat p spate filmul, dar a fost ok.. usurel, amuzant
    @leo: sa fi fugit fata cu masina si sa moara in intersectie intoxicata cu suc, ha! don’t drink and drive 😀

  7. undeva in spate, da.se radea cel mai tare de la balcon, unde era sa ajungem.Mai bine stateam acolo decat langa asta, da radea gros.Pai nu stia sa conduca :)) sa fi fugit impinsa de Bombi&Co.

Leave a Reply

