lame

– cand ai un invitat de onoare la un festival de film si nu stii sa-i pronunti corect numele (“Jerzy” nu se citeste “Gerzi”, ca e polonez saracu’)

– cand nu te uiti barem pe wikipedia sa vezi cati ani are invitatul de onoare, si dupa aia te mai si scuzi ca “asa am inteles de la cutare, e vina lui, hahaha” – hello, tu esti directorul festivalului, ar trebui sa fii mai pe faza

– cand coordonatorul festivalului da comunicat de presa unde scrie cu majuscule “JOHNNY DEEP” – nu ma intereseaza daca e typo, citeste naibii materialul inainte sa-l trimiti, iti ia doar 2 minute

– in rest, astept filmul lui Radu Jude de joi seara, si “Tokyo!” de vineri (macar pentru bucata lui Gondry)

LATER EDIT – Tokyo trailer. sexy!

10 thoughts on “lame

  1. auleu saracu Jerzy, i would have died of shame.oamenii astia cant gugal a fuckin name, jizaz.de johnny numa zic, blasfemie! i’m a big fan, protestez! da, si frati’miu vrea sa mearga la asta alu Jude, sa vad daca imi inving lenea 🙂

  2. al lu gondry e sweird (adik sweet + weird), al lu carax e weirdo de-a binelea, cel mai mult din 3×3 mi-a placut ultimu… al lu bong joon-ho (sper k i-am scris numele bine!)

    iar al lu jude e repetitiv, light & funny (@ times)
    voila: cronik d 4 rinduri 🙂

  3. hahahaaaa, ce bestii mici, astia cu Gerzi al lor!!
    si eu abia astept Tokyo!, tot pentru Gondry.
    as veni in fiecare seara daca nu as avea scoala&gripa, 2 in 1… 😦

  4. X: “Hai sa vedem un film”
    Y: “… Ok… la ce ne uitam?”
    X: “Ce ziceti de …?”
    Z: “Nuu, ala e naspa. L-am vazut, nu mi-a placut.”
    Y: “Despre ce-i vorba?”
    Z: “Pai… e cu ala rau, si-i da un pumn lu’ una…”

  5. @tuvia: aide, mobilizeaza-te, io tre sa fug de la job especially 4 that!
    @raul: e in reluare vineri de la 12 (me evil grin)
    @ramona: atunci ne vedem vineri:)
    @leo: mai flamboaiant, va rog 😛

  6. wtf! poate s-o putea intra cu abonamente? sau anu’ asta s-a schimbat sistemul? habar n-am:(

Leave a Reply

