week-end cu mama, tata, bunicu’ si niste interlopi

  • first of all nu stiu de ce numele filmului e “week-end cu mama“, ca actiunea clar se petrece pe mai multe zile
  • razvan vasilescu si medeea marinescu au un dialog cam tembel, intr-o engleza scrasnita, despre “romania – tara unde orice e posibil”
  • avem parte de limbaj de cartier: “puii mei”, “pula mea”, “coaie” si nitel rap de pantelimon (cred ca era “la familia” dar se poate sa ma insel); plus replica leitmotiv a tinerilor emo/ dependenti de droguri: “foarte tare”; in mod inexplicabil, expresia “pana mea” lipseste cu desavarsire
  • n-am mai fost de muuulta vreme in “twice”, dar nu-mi parea tocmai decorul ideal pentru traficanti, s-ar fi gasit hrube mai convingatoare
  • gheorghe dinica apare intr-un cadru mioritic, sprijinit in batz cu dulaul la picioare, se intalneste cu fiica pierduta in urma cu vo 15 ani, n-are nici o tresarire si converseaza cu ea despre calitatile cepei
  • adela popescu baga in vena si delireaza despre ursii polari
  • mama si fiica fumeaza pe prispa la tara; mama ii spune fiicei ca nu prea e ok treaba asta cu heroina (duh!)
  • unchiul libidinos o intreaba pe tanara rebela daca a scapat de o sarcina nedorita – nadajduim la o drama cu incest, dar ne inselam
  • tatal fetei rebele scrie o carte despre copiii abandonati de parintii plecati la munca in strainatate; declara ca subiectul este “foarte interesant”; este intelectual, deci il cheama Felix
  • nu stim exact daca mama era capsunareasa in Spania sau ce invartea pe acolo
  • iubitul fetei rebele (tudor aaron istodor) e poreclit “Glontz” – o avea legatura cu prestatiile sale sexuale?
  • no boobs, no sex pe ecran, mare pacat
  • soundtrack-ul e misto
  • andi vasluianu e un mafiot cu apucaturi religioase – are o maleta alba, stil gigi becali, se potriveste
  • nu cred ca adela popescu fumeaza in realitate, tigarile ii stateau cam shui intre buze
  • personajul medeei marinescu avea niste pulovere care ori erau vintage-anii ’80, ori cumparate de la obor, plus o bluzulica bleu cu macrame; or fi fost tinutele ramase de cand plecase in Spania, cine stie
  • se lasa cu intrigi complicate, copii rapiti, traficanti de organe, foarta “bransat la realitate”
  • tinerii din centrul de dezintoxicare umbla ca niste zombies braindead; copii, sa nu faceti ca ei
  • iarasi sonorul lasa de dorit, ca la multe din filmele romanesti, si replicile nu se prea aud, inecate in zgomot de fond
  • da, probabil ca dintre toti, adela popescu a fost cea mai ok, dar cam atat

 
weekend-cu-mama

LATER EDIT: mea culpa: EXISTA boobs in film – cei ai animatoarelor din “twice”.
Concluzie? viata e prea scurta ca sa pierzi vremea cu o drama la care se rade in sala.

74 thoughts on “week-end cu mama, tata, bunicu’ si niste interlopi

  1. N-am vazut filmul.
    Recenzia m-a amuzat, mersi 🙂
    Nu inteleg insa: imi recomanzi sa vad filmul sau sa dau Fast Forward?

    Am stat un pic si am meditat asupra validitatii afirmatiei “romania – tara unde orice e posibil”. Oricum o dau la-ntors, nu sunt de acord cu ea. As schimba-o in “romania – tara unde orice ABSURDITATE e posibilA”: kestiile ca lumea au tendinta 1. s-o tuleasca peste granita sau 2. sa nu se-ntample.

  2. nu era o recenzie, am notat doar cateva impresii cu care am iesit din sala. recomandarea e “skip” (sau “fast forward”, daca preferi) – but that’s just my opinion.
    sa reformulam deci: romanica e tara unde “mai rau” e intotdeauna posibil 😉

  3. moromete loveste din nou, boobs a la ‘twice’ si o concluzie delicioasa – “viata e prea scurta ca sa pierzi vremea cu o drama la care se rade in sala”.
    ma manaca ochiul sa-l vad! cred ca tocmai m-ai convins sa merg la dumnealui! (desi m-as fi dus si fara sa ma convingi) 🙂

  4. Eu zic ca este o recenzie 🙂
    Wikipedia despre recenzii la CARTI, dar se aplica si la filme: A book review (or book report) is a form of literary criticism in which a book is analyzed based on content, style, and merit. It is often carried out in periodicals, as school work, or online. Its length may vary from a single paragraph to a substantial essay.

  5. induiosator cum bloggerii simt mereu nevoia sa fie validati de ceva – eventual, chiar si de un gen literar/jurnalistic 😉

  6. @nlarece: “[…]is analyzed based on content, style, and merit[…]” – pai eu n-am analizat nimic, tocmai … nu lungimea era problema 😉

    @als: eu ma simt foarte validata de genul “acritura” 😀

  7. ironic-malitios, ca de obicei 🙂
    as zice ca si critica de cinema este (uneori) răscolitoare, ca sora mai mica si mai rasfatata a celei literare.

    apropo de asta. mi-am amintit cat de ‘savuroase’ sunt momentele in care un ‘literar’ apreciaza/discrediteaza un film si viceversa – cand criticul de film comenteaza un roman 😉

  8. Pentru inceput, descrierea asta suna a film in care A TREBUIT sa fie loc pentru toata lumea care vrea sa se vada pe ecran.
    In acest ritm, se va ajunge ca noi, plebea privitoare, sa fim in Romania mai putini decat VIP-urile de celuloid. Mai vrea cineva floricele de porumb?

  9. @ bola: same here. eu sint genul: ce gen practicati? – genul acru. shaken not stirred 🙂

    @ pantacruel: pai ce sa facem, mai simtim nevoia sa schimbam si noi, din cind in cind… cum schimbi o femeie
    dar e esential sa te pricepi la ‘femei’, in ambele cazuri 😉

    @ nlarece: hm, a ‘rasfoi’ cartea mea is not good enough for me (OR for u, i’d say…); ea se citeste cu creionul in mina sau nu se citeste deloc!
    cit dspr ‘provocare’ – it’s in my genes, i can’t help it. & nici nu vreau

  10. als,
    nu tu erai tinta. vorbeam asa in general… 🙂
    tu esti mai special. dumneata simti bine si celuloidul si hartia 😉
    cat despre femei,
    subiectul e atat de vast, incat una singura nu ar incapea in toate filmele realizate pana acum. fie ele si mute, cum nu pot fi niciodata ‘elles’! 🙂

  11. si pentru ca tot m-ai ispitit,
    la inegalabilul ctp ma ducea gandul.
    la verdictele sale. taioasele si nastrusnicele si caraghioasele si pateticele lui sentinte 🙂

    intr-o zi am sa leg cateva “idei: ctp-iste intr-un post monumental 😉

  12. hahaha, chiar asa mi-am imaginat filmul asta, cum l-ai descris tu. eu nu inteleg de ce vor unii sa faca filme almbicate, super complicate, cu multe legaturi a caror complexitate se dezvaluie doar ochiului atent, cu o mie de actori megaimportanti care apar cate 3 minute in roluri stupide….??

  13. @ramona: de dragul de a re-vizita “morometii”, plasandu-l pe Dinica in locul lui Rebengiuc, probabil in curtea aceleiasi case de la muzeul satului, cred ca tot restul e mizanscena 😀

  14. nu degeaba “butaforie” rimeaza si ritmeaza tocma’ bine cu “bufonerie”. uneori, orice-ar iesi, important e sa nu se-nteleaga nimic.

  15. @ Alex:
    1. Ma (sau ne, pe noi “bloggerii”) tratezi cu condescendenta, din pozitia de “tatuc”, care priveste cu ingaduinta amuzata de pe un tron fictiv, de undeva de deasupra “noastra”. De unde si de cand, eu personal nu stiu, n-am primit un memo pe tema asta. Da-mi te rog o copie, sa intru in rand cu lumea.

    2, Am rasfoit cartea ta si mi-am facut o idee preliminara despre ce si cum. Ma lupt cu ideea de a o citi, pentru ca din preliminariul asta nu pare sa merite efortul. Nu cred ca am dat semne ca imi pasa “what’s good enough for you”. Nici nu cred ca am fost impreuna la femei de suficiente ori ca sa pretinzi ca stii “what’s good for me”.

    3. Imi spui mie, cititor, cum anume sa citesc cartea ta. Inteleg ca te auto-incluzi in categoria autorilor care nu se pot exprima cum trebuie, si care considera necesar sa publice si manualul ajutator “Cum se citeste aceasta carte”, ca daca ne lasi de capul nostru exista riscul sa intelegem cu totul altceva decat ai intentionat. Din formularea ta nu reiese ca EU trebuie sa citesc cartea cu creionul in mana, folosesti expresia “se citeste…”, deci ne spui tuturor. Frumos.

    4. Pe de alta parte, nu pot sa nu recunosc necesitatea descretirii fruntilor in blogosfera, deci comentarii ca ale tale satisfac, intr-adevar, o nevoie. Ce imi permit sa-ti recomand este sa le directionezi spre altcineva, eu sunt prea batran ca sa le mai gust.

    5. Ca sa pastrez un element de romgleza, “thanks pentru intelegere”

    🙂

  16. @nlarece: dc crezi k m-ar interesa parerea ta (lunga & expusa pe prea multe puncte)?

    manifesti atitudinea tipica celor care au de a face cu cineva care a atins o anumita notorietate in domeniul sau &, k sa-i arate muschii, fac pe desteptii (atitudine infantila, desigur…). cred, mai degraba, k eu ar trebui sa te intreb: dar ce te face sa fii atit de patruns de importanta proprie? esti vreun nume de care n-am auzit? ai scris ceva memorabil? predai cinema-ul pe undeva?
    esti – altfel spus – o capacitate?

    dar nu o fac

    ps cartea mea a fost suficient de premiata & de laudata de CEI CARE CONTEAZA; restul – cum spuneam – chiar nu ma intereseaza pt k prefer sa-mi aleg EU (prin mijloace specifice) cititorii care (ma) merita 😉

  17. @ Alex:

    Haide sa recapitulam:

    1. Bola scrie un articol
    2. Eu imi manifest opinia ca este o recenzie (poti fi, sau nu, de acord, nicio problema)
    3. Te bagi in discutie la modul condescendent si superior, prin care iti exprimi “induiosarea” (aplicabila, de regula, in cazul unor fiinte naive si lipsite de aparare)
    4. Te atentionez ca nu e cazul
    5. Insisti
    6. Te re-atentionez, mai in detaliu, ca sa pricepi
    7. Tu nu si nu

    Asta cu vai draga cine sunt eu si cate premii am luat e penibila. Atunci cand ai un statut se asteapta de la tine sa-l dovedesti in mod continuu; sa adormi pe lauri e jalnic. Cu atat mai mult cu cat ma tem ca vorbim de “lauri”, nu de lauri.

    Daca esti intr-adevar capabil si de valoare, dovedeste-o cu argumente logice si pertinente, si daca nu ti se cere prea mult incearca sa le faci si elegante. Cand or sa apara prin blogosfera vei putea fi sigur de respectul meu. Pana atunci insa, latra la alt copac.

  18. hai siktir e destul de elegant?

    ps genu asta de ‘punere la punct’ pe puncte s-o faci cu ma-ta nu cu mine, nteles? k nu tre sa-ti dovedesc TIE ce & cum pt k tu nu contezi. punct

  19. citind impresiile tale (sau recenzie, analiza, whatever), incepe sa mi se para misto “intilniri incrucisate”al ancai damian vazut de curind! credeam ca nimic nu poate fi mai penibil decit amorul pe covor dintre o directoare de penitenciar si un suedez (din “intilniri”), mai ales ca ea ii recita lui (in timpu’ amorului pe covor) o poveste lacrimogena despre un baietel singuratic, pe post de afrodisiac!

  20. plictisitor mai este nlarece(nzie) asta. si ma refer mai mult la blogul lui 🙂
    e suficient sa citesti primele 170 de randuri – aproape palpitante, de o pedanterie sufocanta in manieră a la pitbull – ale fiecarei (nla)’recenzii’,
    si regreti ca n-ai avut inspiratia sa-ti petrecei noaptea pe otv.

    dar poate-o fi vorba chiar d.d (in direct) si atunci te resemnezi. sau mai tragi o ‘recenzie’ la rece…

  21. @ Alex

    Pe masura ce citesc (in paralel) comentariile tale de aici si cartea pe care am mentionat-o anterior, imi este din ce in ce mai greu sa cred ca esti una si aceeasi persoana.

    Mai mult, ca sa-mi satisfac nelamuririle, am citit cateva recenzii de film scrise de Alex Leo Serban si publicate in diverse locuri pe net.

    Sincer, imi este greu sa fac legatura intre incoerenta si insultele debitate de tine aici si ce scrie Alex Leo Serban la care ma refer.

    Presupun ca e vorba de stranie omonimie.

    Pentru ca sincer sa fiu, nu cred ca acel Alex Leo Serban, dat fiind ce si cum scrie, poate fi atat de naiv si infatuat incat sa isi desconsidere apriori cititorii, si sa se afunde in absurd ca sa protejeze o pozitie iluzorie de superioritate infantila.

    Bizara poveste.

  22. eh ce sa-i faci: viata e complexa & are multe aspecte 😉
    mie pe bloguri imi place decit sa fac arogante gen cum am facut cu tine…
    da-n puii mei, poate k sint un omonim d-ala, mai stii??
    pe net orce ie posibil

  23. N-am citit in viata mea notice-uri mai proaste ca cele prezentate de tine … ma intreb oare ce meaning au… probabil ca de dezinformare.

    1. Se numeste Weekend cu mama, daca stateai la conferinta de presa auzeai si tu ca REGIZORUL i-a dat acest nume deoarece actiunea ( intalnirea celor 2 ) incepe in weekend, iar LUIZA vine in tara Vineri seara.

    2. Sa inteleg ca ti-ai notat astea in timpul filmului ? Se vede ca nu prea ai fost atenta… Engleza tembela? Ok dar stii ca Luiza venea din Spania iar Vasilescu nu se stie nu ? Ce engleza pot sa aiba 2 oameni a caror limba de baza nu e engleza?

    3. Limbajul ? RAHAT! Am vazut filme bune si cu limbaj mai naspa decat asta!

    4. Ar trebui sa mergi in twice atunci! Sa vezi drogati in stanga si in dreapta , nici in buda n-ai pace!

    5.Daca ai fi fost atenta ultima data cand s-au despartit erau certati. Apropo, ai nesimtirea sa spui ca Dinica e un actor prost ?

    6….end E clar, ai stat tot filmul sa-ti notezi pe foaie, probabil ai memoria scurta.

    My 2 cents

  24. @ “Alex”

    Gigele, sau cum te-o chema, ai gresit-o p-asta. La greu.
    Pentru ca ti-ai permis ineptiile pe care ti le-ai permis, si pentru ca in naivitatea mea chiar am crezut ca stau de vorba cu ALS, mi-am pus mintea cu tine si am stat toata noaptea sa citesc “Dietetica lui Robinson”.
    Si am citit-o cum probabil n-am mai citit vreodata o carte: nu pentru ea insasi, ci ca sa-i cunosc autorul.
    Ce pot sa-ti spun, cu mana pe inima, e ca semidoctul de mahala care esti n-are nicio legatura cu ALS.
    Omul ala este intelectual, cult, rafinat, cu simtul umorului si cu mult mai multi neuroni dacat aia doi ai tai. Nu numai ca ii incap in teasta mai mult de doua concepte simultan, in timp ce tu ai dificultati cu logica elementara, dar jongleaza cu usurinta cu idei neobisnuite si interesante, care nu se potrivesc deloc cu ineptiile tale despre “premii” si “se citeste cu creionul in mana”.
    Poate ai un fetis legat de ALS si iti imaginezi ca semnand scursurile creierului tau cu numele lui ii faci un serviciu. Gresesti. Sau poate suferi de cine stie ce complex tulbure sau ii porti omului vreo pizma numai de tine stiuta, caz in care sa-i folosesti numele e o ticalosie de proportii epice.
    Prin niciun efort al imaginatiei nu mi-l pot inchipui pe criticul de film ALS recurgand la limbajul vulgar folosit de tine, sau cazand in criza de prima-donna lovita-n aripa la simpla sugestie a unei critici. Mai mult, un autor de factura asta nu poate fi atat de dispretuitor fata de public in general, si fata de bloggeri in particular. Pentru ca nu poate fi atat de singur, dezamagit si trist cum esti tu.
    Habar n-ai pe ce lume traiesti, si incerci sa intri intr-un rol pe care nu il intelegi si pe care nu l-ai studiat destul. Probabil ai reactiile astea exagerate si absurde, disproportionate fata de stimul, ca sa compensezi pentru ce n-ai inteles despre ALS.
    Ultimul cui in cosciug iti vine din stil: nu exista nici macar un singur element comun intre cum scrii tu si cum scrie ALS. Nimic. Zero.
    Concluzia mea este fara echivoc: esti o frauda. N-ar trebui sa ti se permita sa folosesti numele altcuiva, si cu atat mai putin pe cel al unei persoane care a castigat, pe merit, aprecierea de care se bucura.
    Regret, sincer, ca m-ai facut sa pierd vremea cu aberatiile tale, dar iti multumesc ca m-ai determinat sa citesc o carte departe de mediocra.
    Oricum, sictir.

  25. @eugen: am scris impresii dupa film, nu dupa conferinta de presa. daca tu ai cazut in cur de incantare, treaba ta. engleza nu era tembela, dialogul – da. nu imi atribui verdicte care nu imi apartin (despre Dinica, de exemplu), si scuteste-ma de ineptii asa de dimineata, ca sunt mahmura deja.
    da, umblu la cinema cu un registru in care iau febril notite. m-ai prins.
    take your 2 cents and shove them up… orvoar.

  26. uf, ce sa mai zic. dur sa fii des deconspirat…
    da daca am ‘split personality’?
    dr jekyll & mr hyde gen (k am citit asta la gradinitza. care io nam fost la gradinitza da aicea e metafora. gen)
    sau poate e un ‘exercitiu de stil’ aici-sha? poate ma joc. pe bloguri, k mie dor de gradinitza. unde nam fost, deci mie dor de ceva unde nam fost gen. nu ti se pare profund??

    ps dc zici ‘esti o frauda’? aicea-i tradus din engleza la noi nu se spune asa, nu mai sti sa vorbesti romana mey 🙂

  27. asa, ca outsider: mi se pare foarte urat sa faci pe cineva jegos. nu trebuie o confruntare fata in fata, pentru asta, doamne iarta-ma? hodoronc tronc.
    si in plus, pe tot mai multe bloguri pe care le citesc cu placere trebuie sa asist la discutii si jigniri si obsesii legate de Blogeri, Alti blogeri, etc.
    ce naspa

  28. @veradamian: vasluianu era mai misto in “intalniri incrucisate”.. amoru’ pe covor e ok in principiu (daca nu te inteapa covorul prea tare), dar sa o dai in metaore si pudibonderii nu e deloc kinky; ma rog, am aflat ca era prima oara cand doamna in cauza filma o asemenea scena, deci e vag scuzabil 😀
    @isuciu: mai usor cu epitetele, va rog
    @outsider: io n-am obsesia cu alti blogari, cred ca sunt mai self-centered, asa 😉

  29. Scuze, bola.Nu mi-a placut deloc atacul asupra lui ALS. Si in general incercarea de denigrare a unor oameni care au un nume in cultura noastra.De fapt poate ca am gresit si din alt punct de vedere: exista cineva mai bun decat un blogger care a scris niste recezii adormitoare pe un blogulet ? Din nou scuze.

  30. @isuciu: pai uite ce spune nlarece despre alex leo serban: “Omul ala este intelectual, cult, rafinat, cu simtul umorului” , “care a castigat, pe merit, aprecierea de care se bucura”- e de bine, nu? 😉

  31. @ bola: NU e vorba dspr mine fata, n-ai inteles? 😉
    @ isuciu: multumesc; sint atit de obisnuit cu astfel de atacuri incit deja ma amuza…
    @ outsider: oh, dar eu am inteles k ‘jegos’ e folosit in sens figurat, dvs nu? (btw, cred k e ‘bloggeri’ sau ‘blogheri’)
    @ pantacruel: uau, dar ai avut ceva rabdare sa citesti ‘recenziile’ nlareciste… 170 RINDURI, good grief! 🙂
    @ raul: ‘multa acreala’ nu e doar de o ‘anumita parte’ a bloggerimii – postarile lui nlarece & eugen sint a case in point
    @ nlarece: va recomand si cealalta carte a mea, ‘de ce vedem filme’. e decit dspr filme & dc le vdm gen

  32. 🙂 🙂 🙂

    @ “Alex”:

    “ps cartea mea a fost suficient de premiata & de laudata de CEI CARE CONTEAZA; restul – cum spuneam – chiar nu ma intereseaza pt k prefer sa-mi aleg EU (prin mijloace specifice) cititorii care (ma) merita”

    “@ nlarece: va recomand si cealalta carte a mea, ‘de ce vedem filme’. e decit dspr filme & dc le vdm gen”

    Multumesc ca m-ai ales (prin mijloace specifice), si ca esti de parere ca deja (te) merit.

    Cu riscul de a te dezamagi, astept sa imi fie recomandata de cineva legitim, eventual de Alex Leo Serban.

    Fa pasi.

  33. @ Bola:

    DA! 🙂

    La schimb iti recomand “Dietetica lui Robinson”.

    PS (uite ca-l copiez pe geniu): iarta-ma ca am abuzat de bunavointa si blogul tau. Imi pare rau dar chiar nu pot sa nu reactionez la aberatii.

  34. @ isuciu: Scoate-ma te rog din rahat, ca nu inteleg. Cum se potriveste asta:

    “Textul e delicios, înţelept şi frivol, rafinat şi simplu: un excelent antidot impotriva „maidanelor de scriitură“ din jur, un dozaj melancolic de Proust, de Quincey, Oscar Wilde şi avangardă. În plus, o dovadă că gustul voluptăţii şi bunul gust în genere pot duce la o formă de înţelepciune.” — Andrei Pleşu despre Dietetica lui Robinson

    cu asta:

    “dr jekyll & mr hyde gen (k am citit asta la gradinitza. care io nam fost la gradinitza da aicea e metafora. gen)”

    sau cu asta:

    “dc crezi k m-ar interesa parerea ta (lunga & expusa pe prea multe puncte)?”

    sau cu asta:

    “genu asta de ‘punere la punct’ pe puncte s-o faci cu ma-ta nu cu mine, nteles? k nu tre sa-ti dovedesc TIE ce & cum pt k tu nu contezi. punct”

    ?

    Eu denigrez aici pe ALS, sau “Alex”? Cinstit te rog, ca ar trebui sa poti, acum ca ti-ai scos revolta din sistem (pentru care sincer nu-ti port pica, si eu reactionez la fel in sinea mea la ce percep ca denigrari).

  35. Fratilor scuzati-ma, eu nu vreau sa ma implic in discutiile voastre, insa ca si cinefil as putea sa zic cand cineva mananca rahat si cand cineva vorbeste din cunostinta de cauza. Daca dau o raita pe google gasesc nspe bloguri unde se scriu NUMAI tampenii si aberatii ale unor freaks frustrati. Sincer, imi pare rau ca in Romania se mai fac filme de cinema, ar trebui sa va indoctrinam cu telenovele pt ca astea se poarta, au rating si va fac sa plangeti. FRATILOR! dupa ce ca se fac putine filme, nu le pup in fund, pt ca nu sunt la fel de bune in comparatie cu productiile hollywoodiene care va fac sa dati din coada, voi le mai si criticati, le denigrati si efectiv scoateti doar ce e rau din ele. Astea e marea problema a romanului, ca nu stie sa-si aprecieze tara, asa cum e ea, e a voastra ba! BOILOR! Contribuiti constructiv si nu se supara nimeni, insa cand se scoate un film romanesc sariti cu gura ca si cainii!! Rusine sa va fie!

  36. sorry for double comment

    @alex leo serban

    nu mi se pare ca joaca genial, nici unul, poate adela ca a iesit neasteptat de bine din tiparele telenovelelor si tudor… insa au jucat ok, nu am simtit prea mult jocul actoricesc…

    Nu pup in fund filmul asta, sincer, insa ma seaca lumea care vine si da cu gura numai de rau, partile bune nu le prezinta deloc, dar deloc!!! BA FRATE!! Eu ca om de imagine pot sa stau cu caietul langa mine si sa scriu greseli pana mi se termina pasta !!! Nu exista filme perfecte ! Sunt greseli insa un om care nu bantuie cinematografia nu le poate sesiza, insa daca vrei sa le descoperi poti s-o faci! i

    @ boladenieve78

    Draga mea, este EVIDENT ca targetul tau a fost sa scrii sesizezi lumea de lucrurile naspa ale filmului, deoarece notitele tale sunt STRICT legate de momente din film si nu o parere generala, este evident ca ai stat cu pixul in mana notand greseli, insa tocmai asta e problema, ca ai pierdut firul, fiind ingropata in cautarea greselilor ai pierdut esenta, constructia si linia regizorala! Era prima vizionare, puteai sa stai relash si in momentul in care se aprindeau luminile sa te gandesti ” ma , cum a fost?” sa-ti dai o parere generala. Daca stam sa vanam greseli nu intelegem filmul. Iti platesc eu biletul sa-l mai vezi odata fara caietel. No offence meant!

  37. deci eu am stat linga bola & pot sa confirm k NU sia luat notite de nici vre-un fel, din cind in cind intrebam toti 3 (k mai erea o colega dea noastra iulia blaga) ‘cea zis?’ k nu sentelege ce zice actorii la filmele romanesti in general.
    la asta in special.
    pe urma am inteles de la uoameni care au citit scenariul k erea mult mai bun in prima faza adica erea decit ‘weekend cu mama’ (fara ailalti), deci luiza & cristina k asa le cheama pe mama & fica, luiza venea de la tara spania in tara romania si venea k era saraca bonlava de cancer si vroia sa revada plaiurile patriei gen (mai mult decit sa fie cu fiesa). da regizoru sau scenaristu sau (zic eu) producatoru o fi zis ce e asta domne, sonata de toamna?! (a lu igmar bergman cum a scris la tevere cultural), da-on puii mei k nu vine omu la film sa vada asa ceva! asa k au bagat droguri & injuraturi pula mea & subploturi cit sa ajunga de-o telenovela de 155 episoade, plus injuraturile pula mea una-doo, ASTA DC NU CRITICA NIMENI?!
    eu atita am avut sa spun
    o zi speciala va doresc
    ps mie mia placut de adela popescu cum a jucat ea a fost supertare. si vasluianu da vasluianu cind nu e bun el? si istodor puii mei e ok, uite k se zice si de bine

  38. @ “Alex”: habar n-am cine e Eugen, dar atata vreme cat a inceput sa exprime opinii, de ce n-ar si concluziona? Ma intereseaza concluziile, nu numai motivatiile, ca sa-mi pot crea propria opinie. Cu cat am surse mai variate cu atat imaginea de ansamblu (subiectiva) pe care mi-o creez e mai completa. Ca atare vreau sa stiu cum le vede omul din mahala si cum le vede Plesu, sau ALS. Sa preiau nedigerat ce imi spune un expert nu imi este de ajuns. Mie. Care nu contez.

    Profit de ocazie ca sa iti re-adresez rugamintea anterioara: evita-ma.

  39. eee, puicusorule, odata ce mi-ai intrat in vizor, ala ejti! 🙂
    ciiineeee pinaaa la moooarteeee!!!
    hai dinamo!

  40. Nu recomand nimic, nimanui, gusturile nu se discuta! Atata timp cat nu stiu ce gusturi aveti … nu va recomand nimic. Insa, din experienta personala, eu nu merg niciodata pe recomandari, nu cred in ele. Nu cred ca un om nu se duce sa vada un film de care este cat de cat interesat numai ca zice unu ca e prost! Good luck & Have fun

  41. bola draga, nu socoti faza cu iti platesc eu biletu’ si iarta-l poate avea intentii bune, desi insul in cauza pare a fi genu capos. m-au amuzat comentariile tale, basca pari a fi si o fata f dragutza. (btw, fata esti? iarta-ma ca intreb, nici pe mine nu ma cheama chiar marcel, dar da, sunt baiat)
    si daca cumva ti-a trecut prin cap sa accepti biletu tipului nu vrei mai bine sa-l schimbi pe o cafea pe care s-o bem impreuna? ar fi dragutz

  42. @marcel: iaca, mi-a luat-o eugen inainte.. mergeti voi la cafea, eu raman acasa sa citesc romanul “week-end cu mama”, poate inteleg profunzimile nebanuite ale povestii care mi-au scapat la vizionare 😀

  43. @ Alex Leo Serban

    ref comentariu

    si ref comentariu

    Parerea mea:

    – k (a se citi minus k) = +
    – decit = ++
    – gen = +++
    + atitudine = ++++
    Total = 10+ 🙂

    Acuma nu c-ar conta opinia mea.
    Ma bucur ca inteleg si eu ce spui acolo, fara dictionar, plus ca spui chestii care ma intereseaza, asa ca ma simt dator sa ma exprim.

    Cu totul alt film…

    Si ref “reload” peste “reload” la blogul meu, nu, n-am sa scriu in veci recenzii despre carti sau filme romanesti. Daca zic de bine, sunt luat de pupincurist. Daca zic de rau, imi sar toti fanaticii-n cap, si cel mai tare aia care nu se obosesc sa citeasca ce anume si de ce am scris.

    🙂

  44. @bolaetc- draga, nu ai ce sa citesti si nu-ti mai bate capu. e un film prost, prost gandit (nu pricep care-i treaba asta cu vera ion asta si de ce s-a incurcat stere gulea cu ea), prost jucat, prost imbracat cum bine ai remarcat si cu un subiect- asta inainte de toate, rasuflat.
    problema nu e filmu in cauza ci felul in care mediapro incearca marketarea unui anume tip productii pentru un anume tip de consumator- care, iata, nu exista decat la tv. w-end cu mama (lor) e o recidiva in aceeasi linie cu garcea& whatever. daca eu as fi boncea as face filme pt fete ca tine si baietii care te comenteaza. din fericire totusi nu sunt.
    nu, nu vreau sa merg la cafea cu nici un eugen asa cum imi propui. as putea spune ca nu ma asteptam la una ca asta din partea ta…

  45. ba copiii babii, inteleg din ce v-ati urlat unii la altii ca filmu e un cacat. als, gresesc?

    cartea, iar, inteleg ca la fel. A. Domnu Cartarescu nu-i aici, deci n-am pa cine sa-ntreb asta.

  46. bre!
    cartea e scrisa DUPE film – ‘novelizare’ caravasazica, k dc sa n-avem si noi falitii nostri? 😉

    so there u have it

  47. Deci .e vb de film .dak cuiva i-a placut sa zica odata UNDE DRAQ l-a VAZUT sau unde putem sa il vedem !!!

    pls un link cva !!!

  48. Astfel de oameni n-ar trebui sa existe…de fapt n-ar trebui sa-i lasam sa existe,ar trebui sa incercam sa stopam,sa eradicam acest “current” cu baieti de strada batausi si “nasi” care dau ordine.
    Ma uit la mine in Brasov cum baietasii de strada se ridica si aspira la mai mult.Este si cazul lui Barbu Andrei,cunoscut ca Farmacistu’,Ulise sau Azazel…A inceput “sa ajute” prostituatele din Brasov percepand un mic comision,apoi a avut o taraba cu haine de contrabanda in Piata Traian,a fost soferul unor dame de lux in Galati.In present, s-a linistit,are o viata sportiva intensa antrenandu-se la un club bine vazut in Brasov,a terminat facultatea .Totusi eu am aflat din investigatiile pe care le-am facut ca el impreuna cu prieteni de-ai lui vor sa puna monopol pe zona centrului,e vorba de camatarie,recuperari si posibil droguri.Se stie ca Barbu Andrei este o masinarie calculata, cu fler la oameni,un peste lunecos care isi da seama foarte repede atunci cand i se intinde o cursa si cu anume farmec care ii confera accesul in toate cercurile sociale in care doreste sa intre.Ar trebui ca lumea simpla,normala sa se fereasca de el,este un om periculos,iute la manie si cu multe batai la activ.
    Ar trebui monitorizat de catre organelle competente si prins cat mai curand daca intr-adevar
    cele aflate de mine sunt adevarate.

  49. Ma fetitza/baiatule nu iti place filmul NU TE UITA.

    Poate unora (inclusiv mie) le place ….asa ca TACI nu iti place parerea ta …tin-o pt tine….

    Nu mai comentati voi pe aici ca erea calitatea proasta ca erea nuj ce ….e un film facut in romania si pentru un film romanesc e chiar foarte bun

  50. @criss: ca sa imi dau seama ca imi place sau nu filmul trebuie mai intai sa ma uit. bag seama ca nu se mai face logica la liceu. ca de gramatica ce sa mai spun.

  51. pai eu cand scriu tac, deci m-am supus:D besides, cine sa-mi mai zica mie “fetitza”, copchiii la bloc ma iau cu “sarumana”

  52. sau baiatule, for that matter. 😀

    ei, da, aici e un argument.
    stai sa vezi cind va incepe sa ni se cedeze locul prin tramvaie.

Leave a Reply

