Madonna la Bucuresti !!!

lumee lumee

2009 inseamna MADONNA 2009 ‘STICKY & SWEET TOUR’

si dupa Praga, Varsovia, Munchen si Ljubliana, doamna urmeaza sa treaca prin Bulgaria, Ungaria, Rusia, Serbia si Romania!!

Madonna’s phenomenally successful ‘Sticky & Sweet Tour‘, already the #1 Biggest Grossing Tour in history for a solo artist, will embark on another series of shows beginning July 4th in London.Β  Stops will include appearances in never before played markets such as Werchter Belgium, Marseille France, Hamburg Germany, Oslo Norway, Helsinki Finland, Tallinn Estonia, Ljubljana Slovenia as well as stops in Romania, Hungary, Serbia and Bulgaria it was confirmed today by Live Nation.

Madonna said she was “excited to be visiting places I’ve never been and returning to places I love”.
cititi restul pe BBC News sau MadonnaTribe

32 thoughts on “Madonna la Bucuresti !!!

  1. ma intreb cu spaima unde naiba osa concerteze her royal madgesty…Adica u need a big space si cum lia manoliu e in renovare…sper sa gaseasca astia a decent place pana anuntza data exacta…

  2. Am fost la concert la Paris in septembrie, pe Stade de France – de vis! este fenomenala femeia asta, trebuie neaparat sa mergi! La Viena a fost nasol concertul, dar din cauza spectatorilor, niste incremeniti. Le-a spus tipa fuck you la un moment dat, mi s-a parut de geniu!:)

  3. madonna? THAT madonna?! omg. she’s SO not cool anymore! fitness wannabe, shitness has-been…

    asa k pe mine sa nu contati πŸ™‚

  4. madonna in colentina, gives me the chills.ha, caprikorn, si la NY le’a zis get the fuck up and dance! πŸ™‚ da’ noi suntem popor dansant asa ca, no worries, esther πŸ˜€

  5. (acu’ mi-am adus aminte de mama cum imi povestea ea ca fuse cind a venit bob dylan la noi si toata lumea statea pe scaune, de i-a venit aluia rau si dambla :D)

  6. bravo v!
    @als: fyi, nu mai e trendy sa fii sictirit de madonna, era trendy pana acum vreo cinci-sase ani…acum colaboreaza cu mega dj, la londra l-a avut pe oakenfold
    :))

  7. fYi: eu nu sint trendy cind e toata lumea, sint trendy cind vreau eu πŸ˜‰
    si nu-s ‘sictirit’, pur si simplu nu-mi plac scroafele
    ps wtf is oakenfold???

  8. @als: corect;) paul oakenfold este unul dintre cei mai cunoscuti dj; britanic ciudat:) nu e obligatoriu sa-l stii, evident, insa credeam ca, datorita intereselor tale largi, ai dat o tura si prin muzica house/trance, de curiozitate
    tiesto si van buren merita, alaturi de acest oakenfold

  9. armin van buuren, am uitat sa pun un ‘u’
    nu mi se pare elegant s-o gratulezi cu un astfel de cuvant pe madonna, chiar daca nu-ti place tie; femeia are o energie de admirat si se reinventeaza continuu

  10. @capricornk13: oakenfold e in deschidere la toate concertele din turneul asta.. including Romania, presupun:)

  11. pai si ce, madonna e eleganta?!
    i gave a taste of her own medicine πŸ˜‰
    + k, de multisor, nu mi se pare k se ‘reinventeaza’ cine stie ce – aceleasi clipuri cu ea in fitness outfit, la bara, facind spagaturi…
    + k, sa fim seriosi, ‘reinventarea’ asta a ajuns sa semene cu o ankiloza…
    + k, de fapt, ea nu se ‘reinventeaza’ atit de mult pe cit vampirizeaza tot ce (cu)prinde…

    ps n-am curiozitati pt house/trance, iar dj-ii ma plictisesc. am depasit virsta πŸ™‚

  12. (ah, digeii de haus ma plictiseau si-n tinerete)

    deci nu mai insista, als, ca tot degeaba. o data ce-am hotarit ca nu venim sa te luam, nu venim sa te luam, si gata!

  13. i beg yr pardon!?
    as if it’s such a big deal getting to see madonna in concert…

    get this: daca venea CHER, ma duceam! πŸ˜‰

  14. lasa ca nici noi nu venim cu tine la James Blunt, na πŸ˜€
    eu vreau concert Tina Turneeeeer :(((

  15. m-am gindit: nu cre k esti tuvia…
    tu esti mai didactica (si mai didascalica?), atunci cind incepi sa explici iti pierzi umorul; in timp ce eu mi-l regasesc – un pic – cind explic dc n-am umor πŸ™‚

  16. iti sacrifici umorul tau pt mine??
    that’s soooo sweet!
    vase comunicante, da: cind e la tine nu e la mine, si viceversa πŸ™‚

  17. Buna tuturor, sunt din afara Bucurestiului si vreau sa vin la Madonna. Am tot cautat cazare draguta si iefina dar sa fie in zona si gasisem un site boutiquehostel.ro. Vad ca acum il refac sau ceva de genul. E in piata rosetti cica nu e departe de parcul izvor, m-am uitat pe o harta. Inainte de a incepe sa schimbe site-ul am reusit sa iau nr de tel 021 315 1671. Nu am sunat inca, vroaiam sa stiu daca stie cineva ceva de hostelul asta (nu am fost nicioadata la un hostel).

    Oricum daca cineva are nevoie poate ii ajuta nr ala de tel, pe site-ul vechi parea destul de frumos si era 12euro pe pat si daca vin cu prieteni putem sta mai multi in camera.

  18. rosetti nu e langa izvor, unu la mana, osa fie cam greu de ajuns din moment ce inchid astia strazi si modifica trasee de RATB.
    n’am auzit de hosteul asta ever, am mai avut niste prieteni veniti in buc, dar de asta n’am auzit…oricum, mult noroc.

    v. nu e tuvia, im honored..

  19. Nu e langa dar e aproape, nu e vis a vis si se poate ajunge pe jos din cate am inteles e la 2-3 statii de metrou. Eu nu am mai auzit de niciun Hostel pana acum, dupa cum am mai scris. In fine, am sunat si ma duc, e ieftin.

Leave a Reply

