si ce daca e luni

si ploua

si cheful de munca lipseste cu desavarsire

si am stat 20 de minute in statia de tramvai unde m-au stropit diversi soferi nesimtiti care treceau pe sine cu 80 la ora, fara sa ia seama la baltoace

i don’t care

umbrela mea rosie ma apara de uraciune si de gri

asa ca m-am uitat la stropii de ploaie alunecand pe geam si am desenat inimioare pe suprafata aburita si am zambit asa de-a proasta, bucuroasa ca sunt eu cu gandurile mele, cu muzicile mele, singura si totusi nu

si acum descopar cu incantare ca s-a pus pe net versiunea integrala de la “Aventurile lui Habarnam”… cu desene cu tot! pacat ca nu sunt color,  in rest – la fel de simpatice precum mi le aminteam

si pana sa ma apuc de cugetat pe marginea lui “Frost / Nixon” (pe scurt – foarte misto film, Langella joaca teribil de bine, chit ca e un subiect oarecum arid pe mine m-a tinut lipita de ecran) ma bucur vinovat de un 80’s sort-of-kitschy song. Modern Talking – “Do you wanna”.

3 thoughts on “si ce daca e luni

  1. @tuvia: i know, dar cred ca ma abtin, am o oaresce hena financiara capatata de la politia romana si rutiera
    @andrei: ce imaginatie bolnava 😀 gaseam niste recturi binevoitoare, desigur

Leave a Reply

