mici mizerii

  • dimineata. un mos urca din spate si ma imbranceste pe scarile tramvaiului, trece val-vartej pe langa mine si alearga spre un scaun liber. se aseaza si pufaie multumit. “cretin patentat” e gandul nr. 1. “pensionar, deh” e gandul nr.2. “poate are mult de mers” vine si gandul nr.3, ca de obicei, incercand sa gasesc explicatii pentru orice mizerie. mosul a coborat la prima.
  • de ce sa existe lucruri frumoase si vesele in jur daca putem sa le distrugem cumva. asa s-a gandit probabil vecinul binevoitor care a racait si a rupt o bucata din numerele de pe usa mea. acum “2”-ul e cam stirb. si trist, un pic.
  • daca nu stiati, exista pe protv o emisiune duios intitulata “Romania, te iubesc”. oficial, “isi propune cu fiecare editie sa faca dezvaluiri remarcabile pentru romani si sa le arate realitatea care nu se vede cu ochiul liber“. ce am vazut eu acum cateva zile: un tip care muncea in Spania, reprofilat de la zidarie spre distributia de materiale publicitare. prezentat ca si cum ar fi descoperit apa calda si a facut o mare chestie ca nu s-a apucat de furat. tipul e genul de om pe care il cunoasteti de pe rutele low-cost. il vedem cum danseaza din buric pe strada, cum se rade cu tovarasii lui, cum ni se lauda ca ii smechereste pe spanioli sa-i deschida interfonul pretinzand ca e postasul. e foarte mandru de chestia asta cu smecheria. e un roman adevarat.

Bonus: bar in Bucuresti, zona Dorobanti (merci, Leo)

10 thoughts on “mici mizerii

  1. nush dc am avut un gand rau cand am vazut numerele, adica ma gandeam ca osa li se intample ceva..nam avut curaj nici sa’mi pun coronitza de brad de xmas, o si vedeam smulsa de niste pustani coloratzi asa zis colindatori 😦 auleu am prins si eu emisiunea, cand il filmau pe ala care se da cu spray deodorant in groapa de gunoi….yes, i love romania.

  2. ma’am,
    mosul e naspa, da’ nu cred ca vom deveni babe mai simpatice decat el.
    vecinul e un tampit.
    emisiunea de la proteveu e de cacao.
    da’ cu cursele low cost ce-aveti de impartit? ca io una prefer sa citesc o carte pe un low cost decat sa platesc minimum 100 de euro in plus pentru o mancare de care n-am nevoie si mi se mai pare si gretoasa. asta cu riscul de a avea pentru doua ore o companie nu tocmai ideala.
    a propos de companie, tocmai ce am calatorit pe un low cost langa doua bucati nemti (un el si o ea), putind a transpiratie si rahat. asa ca ma iertati daca nu ma deranjeaza, in timpul celor doua ore hahaitul romanului capsunar mai mult decat duhoarea vestului civilizat.

    misto poza. for just in case ca va vine asa o intoleranta la adresa minoritatilor, luati la cunostinta ca personajele sunt gabori, adica tiganii aia care pun burlane si stresini. oameni ai muncii cum ar veni.

  3. @s: n-am nimic cu low costurile, doar cu unii nespalati din ele. intamplator, aia pe care i-am intalnit eu erau romani. transpirati, galagiosi, mitocani.
    nici cu gaborii din poza n-am nimic. dar mi s-a parut foarte misto alaturarea cu fitzele de Dorobanti.

  4. @ alex si leo si serban: pot sa consider ca te caracterizeaza tzoparlania la adresa necunoscutilor? si nu, i-au dat de gol clopurile. care costa, din cate-am auzit, cat o geanta hermes, la prima mana.

  5. nu DOAR ‘la adresa necunoscutilor’!!
    dar, in general, ma caracterizeaza incorectitudinea politica angro 😉

  6. pfuai dă mine, ce m-a enervat vecină-tu!!!

    (cît despre gabori… ăia oricum se declară de regulă unguri, deci, harnici sau nu, nu-s reprezentativi pentru români. 🙂

Leave a Reply

